0

העגלה שלך ריקה

המשך קניות
חדש ב
  • Candyy Lashes

  • SpeedYY

  • ריסים אשכול מודבקים מראש

  • ריסים של חתלתולים

  • ריסים של קנזינגטון

  • דבקים & נוזלים
  • דבקים לחנות & נוזלים

  • הרחבות ריסים
  • קנה לפי הרחבות ריסים

  • אביזרים נלווים
  • קנה אביזרי ריסים

  • חבילות
  • חבילות קניות

  • מותגים
  • מותגי חנות

  • הדרכה מקוונת
  • קורסי הדרכה מקוונים

  • מועדון מחנכים
  • חסוך עד 74% הנחה
  • ריסים אשכול מודבקים מראש
  • ריסים מקבציים מודבקים מראש

  • פתיחת עסק ריסים חלק 5: איך להשיג לקוחות חדשים

    4 דקות קריאה

    how to get more clients as a lash artist, growing a client base as a new lash tech

    איך להפוך לטכנאי ריסים חלק 5 | איך להשיג יותר לקוחות

    נניח שאתה טכנאית ריסים מוסמכת לאחרונה מי כבר מוכן ומזומן להתחיל עם לקוחות אמיתיים ומשלמים. סביר להניח שבחודשים הראשונים עבדת עם חברים קרובים ובני משפחה בזמן שתרגלת טכניקות מריחה וסגנונות שונים, במיוחד בזמן שהשלמת את מקרי המבחן שלך עבור קורס ההכשרה שלך להארכת ריסים. עם זאת, יגיע הזמן שתצטרך להתחיל לראות לקוחות קבועים. אז איך משיגה יותר לקוחות כטכנאית ריסים?

    מפה לאוזן

    זהו כנראה הבסיס של כל עסק, ויכול להיות ההבדל בין לקוחות המגיעים בטפטופים או בגלים! אם עשיתם ריסים לחברים ולבני משפחה בזמן שאתם מתאמנים, סביר מאוד שלא גבהתם מהם תשלום, או שגביתם מהם סכום קטן מאוד. הדבר הטוב ביותר שהם יכולים לעשות עבורכם (אחרי שכיבה שקטה במשך שעות בכל פעם, כמובן!) הוא להמליץ ​​על שירותי הארכת הריסים שלכם לאנשים אחרים שהם מכירים, שכן זה עשוי להביא לכם כמה הזמנות נוספות!

    אמנם זה בהחלט יכול להניע את העסק שלך, אבל זו לא בדיוק שיטה חסינת תקלות לצמיחה, אז מה עוד אתה יכול לעשות?

    מדיה חברתית

    אנחנו נכנסים להרבה יותר פרטים על השימוש מדיה חברתית כדי להשיג יותר לקוחות בחלק הבא של הסדרה הזו (שימו לב!), אבל הדבר העיקרי שאתם צריכים לקחת בחשבון כשמדובר בגיוס לקוחות ומילוי יומן ההזמנות שלכם הוא שאנחנו נמצאים בעידן שבו מדיה חברתית היא אחת הדרכים העיקריות שבהן אנשים מוצאים מוצרים ושירותים חדשים שהם רוצים לנסות. עדכון חשבונות המדיה החברתית שלכם עם תמונות, סרטונים ומידע נהדרים יאפשר ללקוחות לראות מה יש לכם להציע, ובתקווה יפתה אותם לפחות ליצור קשר ולברר לגבי הזמנת פגישה.

    how to use social media to gain clients, growing a business with social media

    מענה להודעות

    זה אולי נשמע מובן מאליו, אבל השארת הודעה ללא מענה למשך זמן רב מדי תהיה ההבדל בין הזמנת לקוח לבין אובדן עניין מוחלט. למרות שזה אולי נשמע מעורפל ופשוט על פני השטח, מענה יעיל להודעות הוא המפתח, והוא מסתכם בשני גורמים עיקריים - כמה מהר אתם עונים, וכמה משמעותית התגובה.

    דבר אחד שאתם יכולים לעשות הוא להגדיר תגובה אוטומטית, כך שלקוחות יקבלו הודעה באופן מיידי שתודיעו להם שתשובו אליהם בהקדם האפשרי. בתגובה זו, ציינו גם מסגרת זמן שבה הם יכולים לצפות לתגובה מכם, רק כדי באמת לנהל את הציפיות שלהם.

    תמיד כדאי להקדיש זמן במהלך היום כדי להגיב להודעות, ואנחנו לא מתכוונים להפסקת צהריים – זמן מנוחה הוא חשוב! לדוגמה, הקדישו חצי שעה בבוקר, ולאחר מכן כמה משבצות של 15 דקות בהן אתם מגיבים להודעות לאורך יום העבודה. כך, אתם שומרים על שליטה בהודעות והלקוחות שלכם לא צריכים לחכות יותר מדי זמן לתשובה מכם.

    טיפ חשוב! אם אתם משתמשים בפייסבוק ו/או באינסטגרם, הקפידו לבדוק גם את בקשות ההודעות שלכם, כי קל לפספס שם הודעות!

    לבסוף, כשמדובר בתגובה להודעות, הקפידו לענות להן רק בשעות העבודה. חשוב מאוד לקבוע גבולות בכל הנוגע לזמן האישי שלכם, לכן ודאו שיש לכם זמן סיום לתגובה ללקוחות.

    קבל ביקורות

    זה הולך יד ביד עם מפה לאוזן ויכול בהחלט ללכת יד ביד גם עם מדור המדיה החברתית. ביקורות טובות הן חלק מהגורמים הטובים ביותר לאנשים לקבל החלטה שהם צריכים להזמין דרככם, לכן חשוב שיהיה לכם לפחות מקום אחד שבו לקוחות יכולים להשאיר לכם ביקורות. פייסבוק די ידידותית למשתמש בכל הנוגע ליצירת פרופיל עסקי, וזהו מקום שבו לקוחות יכולים להשאיר ביקורות. לפני כמה שנים הם החליפו את מערכת הדירוג של 5 כוכבים לטובת מודל של "המלצה", שבו לקוחות יכולים לומר שהם ימליצו עליכם. הם יכולים לכתוב את הסיבות לכך, כך שאתם עדיין מקבלים הרבה משוב מקסים בדרך זו.

    אפשרות נוספת היא להכניס את העסק שלכם לגוגל ביזנס. שוב, זה די ידידותי למשתמש וכדאי מאוד לעשות. אתם יכולים ליידע אנשים על שעות הפתיחה שלכם, מה אתם מציעים ואיך להגיע אליכם, וגם להציע להם את ההזדמנות להשאיר לכם ביקורות. ביקורות בגוגל חשובות מאוד עבור לקוחות כדי שיוכלו לראות איך אתם מתפקדים, אז כדאי מאוד להגדיר את זה.

    אפשרות נוספת – ואנחנו מבינים שזהו ככל הנראה פרויקט ארוך טווח יותר מהאפשרויות האחרות – היא אתר אינטרנט שבו לקוחות יכולים לראות את תיק העבודות שלכם, לקבוע פגישה ולהשאיר ביקורת, הכל במקום אחד. זוהי דרך נהדרת לשמור על הכל מאוחד ויהיה דבר נהדר שיהיה בשלב מסוים, אבל יש רמה מסוימת של תחזוקה שמגיעה עם אתר אינטרנט שאתם לא... צריך לדאוג לגבי עם שאר השיטות המפורטות לעיל.

    how to get more clients as a lash artist, growing a client base as a new lash tech

    הצעות היכרות

    כשמדובר בגיוס לקוחות חדשים, דרך ממש טובה לפתות מישהו שלא בטוח לגבי הזמנת טיפול אצלכם היא להציע הצעת היכרות. סקרנו כיצד לקבוע את מחירי הטיפולים שלכם בחלק 3 של הסדרה הזו. אם עדיין לא בדקתם את זה ואתם לא בטוחים כמה לגבות עבור סט ריסים, לכו לקרוא את זה כשתהיה לכם הזדמנות!

    סוג ההצעה שלכם תלוי בכם ובדמיון שלכם, אבל הנה כמה רעיונות אם אתם מתקשים למצוא את ההצעה הטובה ביותר:

    • הנחה על הטיפול היא דבר מובן מאליו, כדי באמת לעשות את המייל הנוסף ולהבטיח שהם יזמינו אצלכם טיפול נוסף, כדאי לעשות עסקה הכוללת גם תור למילוי חוזר. משהו כמו 25% הנחה כשאתם מזמינים סט ריסים מלא ותור למילוי חוזר. שוב, הפרטים הקטנים נתונים להחלטתכם ולדמיונכם.
    • תנו הנחה גדולה יותר בחודש-חודשיים הראשונים של הפתיחה. היזהרו לא למכור את עצמכם במחיר נמוך, והבהירו היטב שזהו מחיר היכרות כדי שאף אחד לא יופתע כשהמחירים שלכם יעלו בחזרה למה שהם אמורים להיות.
    • הנחות על הפניות הן תמיד רעיון טוב, שכן הן באמת מקלות על שיטת "מפה לאוזן" למשיכת לקוחות חדשים. הדרך הטובה ביותר לגשת אליהן היא להציע ללקוחות קיימים ולאדם שהם מפנים הטבה. זו יכולה להיות הנחה פשוטה (10 פאונד הנחה לכל אחד מכם כשאתם מפנים חבר) או למשל מתנה.
    • הציעו מתנה חינם אם הם מזמינים אצלכם ריסים בחודש הראשון. זוהי אופציה קצת יותר מסוכנת מהאפשרויות האחרות, כי קל מאוד לנצל את הרווחים שלכם בצורה כזו. אבל אם הייתם מציעים חבילת טיפול לאחר הרכישה בחינם כשהם מזמינים סט ריסים, ייתכן שתראו תשואה מסוימת על ההשקעה הזו כשהיא תיגמר, ואז תצטרכו לקנות מכם חבילה בעתיד.

    משיכת בסיס לקוחות אינה קלה, אך זה לא אומר שזה חייב להיות קשה במיוחד! קצת יצירתיות ותשומת לב לפרטים יכולים לעשות הבדל עצום במידת המלאות של יומן ההזמנות שלכם בחודשים הראשונים!

    רוצים לדעת עוד? צפו בשאר הסדרה!

    חלק 1: בחירת הקורס הטוב ביותר עבורך | חלק 2: עלויות נלוות להקמה | חלק 3: כיצד לתמחר את הטיפולים שלך | חלק 4: אילו מדיניות כדאי להכניס ומדוע | חלק 6: שימוש במדיה חברתית לצמיחת עסקים | חלק 7: האם עליך להרחיב את רשימת הטיפולים שלך? | חלק 8: מה עוד אפשר לעשות עם הסמכת ריסים? | חלק 9: איך להפוך למאמן ריסים