0

העגלה שלך ריקה

המשך קניות
חדש ב
  • Candyy Lashes

  • SpeedYY

  • ריסים אשכול מודבקים מראש

  • ריסים של חתלתולים

  • ריסים של קנזינגטון

  • דבקים & נוזלים
  • דבקים לחנות & נוזלים

  • הרחבות ריסים
  • קנה לפי הרחבות ריסים

  • אביזרים נלווים
  • קנה אביזרי ריסים

  • חבילות
  • חבילות קניות

  • מותגים
  • מותגי חנות

  • הדרכה מקוונת
  • קורסי הדרכה מקוונים

  • מועדון מחנכים
  • חסוך עד 74% הנחה
  • ריסים אשכול מודבקים מראש
  • ריסים מקבציים מודבקים מראש

  • פתיחת עסק לריס חלק 6: שימוש במדיה חברתית לצמיחה

    4 דקות קריאה

    how to get more clients as a lash tech, how to get more clients as a beginner lash artist, how to use instagram for business growth

    איך להפוך לטכנאי ריסים חלק 6 | שימוש במדיה חברתית לצמיחת עסקים

    או שאתם אוהבים מדיה חברתית, או שאתם אדישים לחלוטין אליה, אבל העובדה היא שיצירת תוכן במדיה חברתית יכולה להיות אחד הכלים הגדולים ביותר שלכם כשמדובר בפיתוח עסק להארכת ריסים. עם הרבה מדיה חברתית בימים אלה שעוברת למערכת אלגוריתמים שבה סרטונים ופוסטים שעשויים לעניין אתכם נמצאים בחזית ובמרכז בפיד שלכם, חשוב יותר מתמיד לוודא שאתם מפרסמים תוכן קבוע שמעניין את קהל היעד שלכם.


    פרסם סרטונים

    תוכן וידאו נדחף (לפחות כרגע) לקהל רחב יותר מאשר תמונות סטטיות, אז שאפו לפרסם כמה שיותר תוכן וידאו. לא בטוחים מה לפרסם? הנה כמה רעיונות מצוות המדיה החברתית שלנו:

    • סרטונים בסגנון 'Lash with Me' יתקבלו יפה מכיוון שהם מראים ללקוחות פוטנציאליים למה הם יכולים לצפות מכם. עבור לקוח בפעם הראשונה זה חשוב במיוחד!
    • הציגו את שגרת הטיפולים המקדימה שלכם - סרטוני ניקוי תמיד מספקים מאוד, אז אם תצליחו לצלם כמה תמונות יפות של שגרת הטיפולים המקדימה שלכם, אתם בדרך הנכונה. זה גם מראה ללקוחות שיש לכם סטנדרטים גבוהים של היגיינה ושאכפת לכם מבריאותם ולשימור הריסים שלהם.
    • חושפות את הסט המוגמר - מי לא אוהבת מצמוץ איטי כדי להשוויץ בסט ריסים מהמם?
    • ציור מפת הריסים שלך. נכון, זה אולי יותר מתאים לטכנאיות ריסים אחרות, אבל זה עוזר ללקוחות שלך לדעת שתשקיעי זמן ליצור סט שמתאים במיוחד עבורן.
    • ייעוץ לאחר טיפול. ברור שתתנו ללקוחות שלכם ייעוץ לאחר טיפול כשתפגשו אותם, אבל למה לא לספק קצת הדרכה לכל מי שעברה הארכת ריסים? ייתכן שהם לא יודעים את הדרך הטובה ביותר לטפל בהארכת הריסים שלהם, אז תעשו להם טובה גדולה וייתכן שרק תגרום להם לרצות לקבוע תור אצלכם!

    טיפ חשוב: כשאתם מעלים סרטון לאינסטגרם, ודאו שאתם מקדישים רגע לבחירת תמונת שער טובה וראויה ללחיצה שתמשוך אנשים אם הם יגללו בפרופיל שלכם!

    נסו לזכור שעקביות בפרסום היא המפתח כשמדובר על כך שיראו את הלקוחות ויישארו בחזית תודעתם. עם זאת בחשבון...


    צלם תמונות טובות

    למרות שסרטונים קצרים כמו Reels ו-TikTok צוברים תאוצה ברשתות החברתיות כיום, עדיין חשוב לצלם תמונות נהדרות של העבודות שלכם. זה לא רק אומר שיש לכם מה לפרסם אם לא הספקתם ליצור סרטון, אלא שניתן להשתמש בו בקלות רבה בכל ערוצים, אלא גם אומר שהלקוחות שלכם יכולים לציין איזה סגנון הם רוצים אחרי שראו אותו בפרופיל שלכם. מעבר לרשתות החברתיות לרגע, תיק עבודות מבוסס תמונות של העבודות שלכם הוא דבר נהדר כשאתם רוצים לפרסם את העסק שלכם בגוגל, ו/או כשאתם יוצרים אתר אינטרנט. אז מה הופך תמונת ריסים לטובה?

    how to take good eyelash extensions photos for social media, how to take great lash photos, best lighting for lash extensions
    • תאורה מעולה. אתם צריכים לוודא שניתן לראות את העבודה שלכם! אם עדיין אין לכם תאורת Glamcor לשימוש בזמן העבודה (אנחנו ממליצים על אחת!), אתם יכולים להשיג תאורת קליפס לחיבור לטלפון במחירים סבירים מאוד. אנחנו מעריצים גדולים של התאורה הזו, כי היא יפה ובהירה, והיא ממש קלה לנשיאה!
    • נקו את העדשה. זו טעות שאנחנו רואים שוב ושוב, ואחת שאנחנו עושים לעתים קרובות! לפני שאתם מתחילים צילומי ריסים, קחו רגע לנגב את עדשת המצלמה כדי לוודא שהכל נקי וחד!
    • הכירו את הזוויות שלכם.זה יכול להיות קשה להבין איך באמת להשוויץ בעבודות שלך, אבל באופן כללי תמיד תקבל תמונה טובה אם תסובב את המצלמה מעט כך שהעין תהיה בזווית מעט כלפי מעלה שבה הפינה הפנימית נמוכה יותר מהפינה החיצונית. ודאו שהלקוח מסתכל לתוך המצלמה, או שהוא מסתכל ישר קדימה כך שהקשתית שלו תהיה במרכז. אל תפחדו לכוון לאן שהוא מסתכל!
    • ודאו שהמצלמה ממוקדת. זה אולי נשמע מובן מאליו, אבל ודאו באמת שהמצלמה שלכם ממוקדת בחלק שהיא אמורה להיות בו - ברוב הסמארטפונים כיום, נגיעה פשוטה על האזור שאתם רוצים בפוקוס תביא את המצלמה למקום הנכון, וזה לוקח פחות משנייה.

    תוכן בצד…

    מלבד פרסום תוכן מעולה לפיד, ישנם שלושה דברים עיקריים שכדאי להתמקד בהם בכל הנוגע למדיה החברתית שלכם:

    • הביוגרפיה שלך. זה בעצם אתה יוצר רושם ראשוני, אז הקפד לכלול היכן אתה נמצא, מה אתה מציע ואיך ליצור איתך קשר לכל הפחות. הוסף אימוג'ים כדי לחלק את הטקסט ולשמור על מראה יפה ויזואלי ואתה ניצחון!
    • כיתובים. כיתובים הם מרחב להראות שאת יודעת על מה את מדברת. אם את מציגה סט ריסים, הוספי את הריסים שבהם השתמשת וספרי קצת על העיצוב; אם מדובר בשגרת הטיפולים המקדימים שלך, הסברי מה את משתמשת ומדוע. בעיקרון, הראי שסט ריסים אצלך הוא חבילה שלמה, ושאכפת לך מחוויית הלקוחה מההתחלה ועד הסוף.
    • האשטאגים. הכללים והעצות משתנים על בסיס שבועי, אם אתן רוצות להישאר מעודכנות, אבל בקצרה ובכלל, האשטאגים גורמים לאחרים לראות אתכן. האם ידעתן שלפני מספר שנים, אינסטגרם אפשרה לעקוב אחר האשטאגים וגם אחר חשבונות. משמעות הדבר היא שאם מישהו עוקב אחר האשטאג שאתן משתמשות בו, הוא יראה את העבודה שלכן בפיד שלו. נסו לא להשתמש ביותר מ-5 האשטאגים (עצה מאפריל 2023), ונסו לוודא שהם ספציפיים לסט הריסים שלכן - שימוש בהאשטאג 'girl' או אפילו 'lashes' אולי לא יביא את התגובה הרצויה, אבל 'wispylashes' אולי יעשה לכן טובות יותר.
    how to write an instagram bio, best lash extensions instagram accounts, lash artist tips and tricks, business tips for beginner lash techs

    עדכן את הסיפור שלך

    זה כמעט חשוב באותה מידה, אם לא אפילו יותר חשוב, מעדכון הפיד שלכם. פרסמו את הסטים שלכם, פרסמו את הביקורות שלכם, פרסמו דברים מאחורי הקלעים כדי שבסיס הלקוחות שלכם יוכל להכיר אתכם ברמה אישית יותר - אם אנחנו אוהבים מישהו, סביר יותר שנרצה להזמין אצלו, אז תנו לו משהו לחבב! לא רק זה, אלא שעם פלטפורמות כמו אינסטגרם שמעדיפות אלגוריתם, בהשוואה לפייסבוק שעדיין (ברוב המקרים) די ליניארי, תוכלו להעביר מידע ללקוחות שלכם באופן מיידי דרך הסטוריז שלכם אם תצטרכו, כך שתמיד כדאי להשתמש בהם!


    השתמש בפלטפורמות שונות

    פלטפורמות שונות פירושן קהלי יעד שונים, כמו גם דרכים שונות ליצור קשר ולתקשר עם הלקוחות שלכם. כמינימום, היינו מציעים להיות באינסטגרם (זה כנראה די ברור מכל מה שכתוב במאמר הזה) ובפייסבוק. אינסטגרם היא בעיקרה ויזואלית, ובעוד שאתם כמובן יכולים להתייחס לפייסבוק באותו אופן, אתם יכולים גם לקבל ביקורות בפייסבוק, וזה... כל כך חשוב לעסק חדש!


    זהו! נוכחות טובה ברשתות החברתיות היא תמיד דרך נהדרת ליצור קשר עם לקוחות פוטנציאליים, ולהישאר מעודכנים בסגנונות וטכניקות ריסים טרנדיות, כך שתוכלו לספק את השירותים שיביאו אליכם לקוחות חדשים.



    רוצים לדעת עוד? צפו בשאר הסדרה!

    חלק 1: בחירת הקורס הטוב ביותר עבורך | חלק 2: עלויות נלוות להקמה | חלק 3: כיצד לתמחר את הטיפולים שלך | חלק 4: אילו מדיניות כדאי להכניס ומדוע | חלק 5: איך להשיג יותר הזמנות | חלק 7: האם עליך להרחיב את רשימת הטיפולים שלך? | חלק 8: מה עוד אפשר לעשות עם הסמכת ריסים? | חלק 9: איך להפוך למאמן ריסים