4 דקות קריאה
או שאתם אוהבים מדיה חברתית, או שאתם אדישים לחלוטין אליה, אבל העובדה היא שיצירת תוכן במדיה חברתית יכולה להיות אחד הכלים הגדולים ביותר שלכם כשמדובר בפיתוח עסק להארכת ריסים. עם הרבה מדיה חברתית בימים אלה שעוברת למערכת אלגוריתמים שבה סרטונים ופוסטים שעשויים לעניין אתכם נמצאים בחזית ובמרכז בפיד שלכם, חשוב יותר מתמיד לוודא שאתם מפרסמים תוכן קבוע שמעניין את קהל היעד שלכם.
תוכן וידאו נדחף (לפחות כרגע) לקהל רחב יותר מאשר תמונות סטטיות, אז שאפו לפרסם כמה שיותר תוכן וידאו. לא בטוחים מה לפרסם? הנה כמה רעיונות מצוות המדיה החברתית שלנו:
טיפ חשוב: כשאתם מעלים סרטון לאינסטגרם, ודאו שאתם מקדישים רגע לבחירת תמונת שער טובה וראויה ללחיצה שתמשוך אנשים אם הם יגללו בפרופיל שלכם!
נסו לזכור שעקביות בפרסום היא המפתח כשמדובר על כך שיראו את הלקוחות ויישארו בחזית תודעתם. עם זאת בחשבון...
למרות שסרטונים קצרים כמו Reels ו-TikTok צוברים תאוצה ברשתות החברתיות כיום, עדיין חשוב לצלם תמונות נהדרות של העבודות שלכם. זה לא רק אומר שיש לכם מה לפרסם אם לא הספקתם ליצור סרטון, אלא שניתן להשתמש בו בקלות רבה בכל ערוצים, אלא גם אומר שהלקוחות שלכם יכולים לציין איזה סגנון הם רוצים אחרי שראו אותו בפרופיל שלכם. מעבר לרשתות החברתיות לרגע, תיק עבודות מבוסס תמונות של העבודות שלכם הוא דבר נהדר כשאתם רוצים לפרסם את העסק שלכם בגוגל, ו/או כשאתם יוצרים אתר אינטרנט. אז מה הופך תמונת ריסים לטובה?

מלבד פרסום תוכן מעולה לפיד, ישנם שלושה דברים עיקריים שכדאי להתמקד בהם בכל הנוגע למדיה החברתית שלכם:

זה כמעט חשוב באותה מידה, אם לא אפילו יותר חשוב, מעדכון הפיד שלכם. פרסמו את הסטים שלכם, פרסמו את הביקורות שלכם, פרסמו דברים מאחורי הקלעים כדי שבסיס הלקוחות שלכם יוכל להכיר אתכם ברמה אישית יותר - אם אנחנו אוהבים מישהו, סביר יותר שנרצה להזמין אצלו, אז תנו לו משהו לחבב! לא רק זה, אלא שעם פלטפורמות כמו אינסטגרם שמעדיפות אלגוריתם, בהשוואה לפייסבוק שעדיין (ברוב המקרים) די ליניארי, תוכלו להעביר מידע ללקוחות שלכם באופן מיידי דרך הסטוריז שלכם אם תצטרכו, כך שתמיד כדאי להשתמש בהם!
פלטפורמות שונות פירושן קהלי יעד שונים, כמו גם דרכים שונות ליצור קשר ולתקשר עם הלקוחות שלכם. כמינימום, היינו מציעים להיות באינסטגרם (זה כנראה די ברור מכל מה שכתוב במאמר הזה) ובפייסבוק. אינסטגרם היא בעיקרה ויזואלית, ובעוד שאתם כמובן יכולים להתייחס לפייסבוק באותו אופן, אתם יכולים גם לקבל ביקורות בפייסבוק, וזה... כל כך חשוב לעסק חדש!
זהו! נוכחות טובה ברשתות החברתיות היא תמיד דרך נהדרת ליצור קשר עם לקוחות פוטנציאליים, ולהישאר מעודכנים בסגנונות וטכניקות ריסים טרנדיות, כך שתוכלו לספק את השירותים שיביאו אליכם לקוחות חדשים.
רוצים לדעת עוד? צפו בשאר הסדרה!
חלק 1: בחירת הקורס הטוב ביותר עבורך | חלק 2: עלויות נלוות להקמה | חלק 3: כיצד לתמחר את הטיפולים שלך | חלק 4: אילו מדיניות כדאי להכניס ומדוע | חלק 5: איך להשיג יותר הזמנות | חלק 7: האם עליך להרחיב את רשימת הטיפולים שלך? | חלק 8: מה עוד אפשר לעשות עם הסמכת ריסים? | חלק 9: איך להפוך למאמן ריסים
הירשמו כדי לקבל עדכונים על מבצעים, פריטים חדשים ועוד...