הנכם מוזמנים להחזיר כל פריט לא רצוי או שאינו בשימוש באריזתו המקורית תוך 14 ימים של קבלת הפריט/ים.
אם ברצונך להחזיר פריט כלשהו מכל סיבה שהיא, הנך מוזמן ליצור קשר תחילה עם צוות שירות הלקוחות שלנו. אנא שלח דוא"ל לכתובת info@londonlashpro.com כדי לדון בכל הפרטים ולקבל הנחיות נוספות.
ניתן להחזיר פריטים שאינם רצויים, או להחליף אותם בפריט חלופי. במקרה חריג בו פריט מתקלקל או אינו פועל עוד כראוי במסגרת תקופת האחריות, יוארך מועד אחרון של 14 יום.
שימו לב כי בנסיבות יוצאות דופן של קבלת פריט פגום, יש להפנות את התקלה לצוות שירות הלקוחות שלנו בהקדם האפשרי, לכל היותר 5 ימים מקבלת הפריט.
על הלקוח ליצור קשר עם צוות שירות הלקוחות לפני החזרת החבילה כדי לדון בכל הפרטים. שימו לב כי אי ביצוע פעולה זו עלול לגרום לדחיית אישור ההחזרה.
הלקוח אחראי לכל דמי החזרה שייגרמו בעת שליחת פריטים בחזרה ל-London Lash Professional. London Lash לא תהיה אחראית לכל אובדן או נזק שייגרמו כתוצאה משימוש בכל שירות משלוח שנבחר.
לא ניתן לתת תמורה לפני שהמוצרים התקבלו על ידי הצוות שלנו. לכן, מומלץ ללקוח לשלוח כל החזרה עם אפשרות מעקב.
ניתן להחזיר כסף על כל פריט מוחזר שנשלח בחזרה תוך 14 ימים של קבלת הפריט, לאחר בדיקתו על ידי מחלקת הסחורות שלנו. שימו לב כי לא יינתנו החזרים כספיים על פריטים שיגיעו למחסן שלנו פגומים, או שנעשה בהם שימוש.
החזרים כספיים יעובדו רק לאחר קבלת הפריטים המוחזרים ובדיקתם על ידי צוות מרכז ההפצה שלנו, ולאחר מכן עשויים להימשך עד 10 ימי עסקים עד שיגיעו לחשבונך, בהתאם לבנק שלך.
כאשר פריט מוחזר לצורך החזר כספי, שימו לב כי דמי המשלוח המקוריים אינם ניתנים להחזר.
אם ברצונך להחליף פריט, חלים הכללים הרגילים של מדיניות ההחזרה. במקרה שפריט ההחלפה עולה פחות מהמקורי, London Lash יזכה אותך בסכום ההפרש או תציע זיכוי בחנות עבור ההפרש.
אם פריט שהוחלף עולה יותר מהפריט המקורי, לונדון לאש שומרת לעצמה את הזכות לדרוש עלות נוספת זו מהלקוח. ההחלטה נלקחת על בסיס כל מקרה לגופו ונתונה לשיקול דעתו של צוות לונדון לאש.
החלפות במקרה חריג בו פריט מתקלקל או אינו פועל עוד כראוי במסגרת תקופת האחריות, אנא צרו קשר עם צוות שירות הלקוחות שלנו שישמח לסייע לכם בתיקון הבעיה.
במקרה שפריט שיש להחליף אינו עוד במלאי, תוצע ללקוח חלופה סבירה.
אם מסיבה כלשהי אינך יכול/ה להשתתף באירוע עם כרטיס שנרכש, עליך להודיע על כך לצוות שירות הלקוחות תוך 7 ימי עסקים לפני האירוע. אם לא תודיע/י ללונדון לאש שאינך יכול/ה להשתתף, לא יוצע לך כל גמול.
לכל שאלה, אנא צרו קשר עם צוות שירות הלקוחות שלנו.
הירשמו כדי לקבל עדכונים על מבצעים, פריטים חדשים ועוד...