מחירי משלוח בבריטניה
אברי - 3.95 פאונד
מעקב עם תמונה בעת המשלוח, 2-3 ימי עסקים.
משלוח חבילות DHL - 4.95 פאונד
מעקב עם תמונה בעת המשלוח, 1-2 ימי עסקים.
DPD ביום העבודה הבא - 6.95 פאונד
מעקב עם תמונה בעת המשלוח. הזמינו לפני 15:00 בימים שני עד שישי למשלוח למחרת.
DPD עד גיל 12 - 10.95 פאונד
מעקב עם תמונה בעת המשלוח. הזמינו לפני 15:00 בימים שני עד שישי עבור משלוח ביום העבודה הבא לפני השעה 12:00.
DPD עד 10:30 - 15.95 פאונד
מעקב עם תמונה בעת המשלוח. הזמינו לפני 15:00 בימים שני עד שישי עבור משלוח ביום העבודה הבא לפני 10:30 בבוקר.
DPD שבת - המחיר מחושב בקופה
מעקב עם תמונה בעת המשלוח. הזמינו לפני יום שישי בשעה 15:00 למשלוח למחרת.
משלוח רגיל חינם בהזמנות מעל 99 פאונד!
צפון אירלנד, האי מאן, ג'רזי, גרנזי
DPD יומיים עסקיים: 8.95 פאונד
איסוף מקומי מהמחסן שלנו בבולטון
אם אתם גרים במנצ'סטר רבתי, תוכלו כעת לבחור לאסוף את ההזמנה שלכם ישירות מהמחסן שלנו בבולטון.
כך זה עובד:
בחרו באפשרות איסוף עצמי בקופה.
בדרך כלל נכין את הזמנתך תוך 24 שעות (ימים שני עד שישי).
תקבלו הודעת דוא"ל כאשר ההזמנה שלכם תהיה מוכנה לאיסוף. דוא"ל זה יכלול הוראות איסוף מלאות.
איסוף עצמי זמין בימים שני עד שישי, בין השעות 8:00-17:00 מ:
יחידה 5, בארס פולד קלוז, ווסטהוטון, בולטון BL5 3XA
פרטים חשובים:
אנא הביאו את אישור ההזמנה שלכם בעת איסוף הפריטים.
ללקוחות יש 14 יום ממועד שליחת הודעת האיסוף בדוא"ל לאסוף את הזמנתם.
אם הזמנתך לא נאספה בתוך פרק זמן זה, היא תוחזר אוטומטית.
צוות שירות הלקוחות שלנו ישלח תזכורות לאחר 7 ו-12 ימים אם ההזמנה שלך לא נאספה.
מידע כללי
כל זמני האספקה הם בימי עסקים, לא כולל סופי שבוע וחגים.
למשלוח ביום העבודה הבא, אנא בצעו את הזמנתכם לפני השעה 15:00 בימים שני עד שישי. הזמנות שיתקבלו לאחר השעה 15:00 יישלחו ביום העבודה הבא. אפשרויות משלוח רגילות יישלחו תוך 2 ימי עסקים.
למשלוח בשבת, אנא בחרו באפשרות DPD לשבת והזמינו לפני השעה 15:00 ביום שישי.
כל זמני האספקה הם הערכות ואינם ערבויות. אנא ודאו תמיד לאפשר זמן נוסף להגעת ההזמנות שלכם.
שימו לב, עקב מגבלות גודל ו/או משקל, ייתכן שלא נוכל להציע את כל שירותי המשלוח עבור כל הפריטים. שירותי המשלוח הזמינים יחושבו ויוצגו בקופה.
ארצות הברית וקנדה
אנא בקרו באתר שלנו לָנוּ &אתר האינטרנט של קליפורניה (amp);
צרפת ובלגיה
אנא בקרו באתר שלנו אתר אינטרנט צרפתי
סְפָרַד
אנא בקרו באתר שלנו אתר אינטרנט ספרדי
שאר האיחוד האירופי ושוויץ
אנא בקרו באתר שלנו אתר האינטרנט של האיחוד האירופי
עלויות משלוח ערב הסעודית, איחוד האמירויות הערביות, ישראל:
תקן בינלאומי (3-8 ימי עסקים) £24.95
DHL Express (2-3 ימי עסקים) £49.95
הוצא מעל 300 פאונד עבור משלוח רגיל חינם
כל שאר המדינות 🌎✈️
DHL Express (3-6 ימי עסקים): 49.95 פאונד
🌏 כֹּל אקספרס בינלאומי הזמנות שבוצעו לפני 14:00 שעון BST שני-שישי יישלח באותו היום
כל מסי יבוא ומסים רלוונטיים יחושבו בעת ביצוע הרכישה עבור יעדי המשלוח הבאים:
אם אתם מתגוררים באזור אחר, ייתכן שיש לשלם מכסי יבוא ומסים בעת או לפני אספקת הסחורות.
חובות אלה &המיסים אינם בשליטתנו מכיוון שהם נקבעים על ידי רשות המכס של מדינת/מיקום היעד ותלויים במספר גורמים, כגון:
באחריותך לשלם חיובים אלה אם וכאשר תתבקש לעשות זאת על ידי הרשויות המקומיות שלך.
שימו לב כי לאחר הגעת הזמנתכם למדינת היעד, היא עשויה להיות כפופה להליכי שחרור ממכס. זמני עיבוד המכס משתנים ממדינה למדינה ואינם בשליטתנו. לפיכך, כל זמן המושקע במכס אינו כלול במסגרת הזמן המשוערת של האספקה ואינו מהווה עיכוב במשלוח.
אנו ממליצים לבדוק את פרטי המעקב שסופקו כדי לקבל עדכונים על סטטוס ההזמנה שלך. אם יש לך חששות לגבי התקדמות ההזמנה שלך, אנא צור קשר עם צוות שירות הלקוחות שלנו, ונשמח לעזור לך.
חלק מהמוצרים שלנו עשויים להיות מסווגים כקוסמטיקה, ועשויים להיות כפופים לבקרות יבוא או דרישות רישוי/היתר. באחריות הלקוח לוודא שיש ברשותו את כל ההיתרים או הרישיונות הדרושים לייבוא המוצרים שלנו. שימו לב כי London Lash אינה יכולה לייעץ לגבי הכללים והתקנות של מדינות ספציפיות בהקשר זה, ועל הלקוחות להתייעץ עם רשות המכס המקומית לקבלת ייעוץ לפני הרכישה. London Lash לא תהיה אחראית לכל עמלה נוספת שייגבו על ידי רשויות המכס המקומיות בהקשר זה.
המשלוחים לאוקראינה, רוסיה ובלארוס הושעו זמנית עד להודעה חדשה, עקב האירועים המתפתחים באזור. אנו עוקבים מקרוב אחר המצב ונעשה כל שביכולתנו לחדש את המשלוחים למדינה בהקדם האפשרי.
שימו לב
צרו קשר עם שירות הלקוחות בכתובת info@londonlashpro.com for לכל שאלה בנוגע למשלוח, למידע נוסף
החזרות
הנכם מוזמנים להחזיר כל פריט לא רצוי או שאינו בשימוש באריזתו המקורית תוך 14 ימים של קבלת הפריט/ים.
אם ברצונך להחזיר פריט כלשהו מכל סיבה שהיא, הנך מוזמן ליצור קשר תחילה עם צוות שירות הלקוחות שלנו. אנא שלח דוא"ל לכתובת info@londonlashpro.com כדי לדון בכל הפרטים ולקבל הנחיות נוספות.
ניתן להחזיר פריטים שאינם רצויים, או להחליף אותם בפריט חלופי. במקרה חריג בו פריט מתקלקל או אינו פועל עוד כראוי במסגרת תקופת האחריות, יוארך מועד אחרון של 14 יום.
שימו לב כי בנסיבות יוצאות דופן של קבלת פריט פגום, יש להפנות את התקלה לצוות שירות הלקוחות שלנו בהקדם האפשרי, לכל היותר 5 ימים מקבלת הפריט.
על הלקוח ליצור קשר עם צוות שירות הלקוחות לפני החזרת החבילה כדי לדון בכל הפרטים. שימו לב כי אי ביצוע פעולה זו עלול לגרום לדחיית אישור ההחזרה.
הלקוח אחראי לכל דמי החזרה שייגרמו בעת שליחת פריטים בחזרה ל-London Lash Professional. London Lash לא תהיה אחראית לכל אובדן או נזק שייגרמו כתוצאה משימוש בכל שירות משלוח שנבחר.
לא ניתן לתת תמורה לפני שהמוצרים התקבלו על ידי הצוות שלנו. לכן, מומלץ ללקוח לשלוח כל החזרה עם אפשרות מעקב.
החזרים כספיים
ניתן להחזיר כסף על כל פריט מוחזר שנשלח בחזרה תוך 14 ימים של קבלת הפריט, לאחר בדיקתו על ידי מחלקת הסחורות שלנו. שימו לב כי לא יינתנו החזרים כספיים על פריטים שיגיעו למחסן שלנו פגומים, או שנעשה בהם שימוש.
החזרים כספיים יעובדו רק לאחר קבלת הפריטים המוחזרים ובדיקתם על ידי צוות מרכז ההפצה שלנו, ולאחר מכן עשויים להימשך עד 10 ימי עסקים עד שיגיעו לחשבונך, בהתאם לבנק שלך.
כאשר פריט מוחזר לצורך החזר כספי, שימו לב כי דמי המשלוח המקוריים אינם ניתנים להחזר.
בורסות
אם ברצונך להחליף פריט, חלים הכללים הרגילים של מדיניות ההחזרה. במקרה שפריט ההחלפה עולה פחות מהמקורי, London Lash יזכה אותך בסכום ההפרש או תציע זיכוי בחנות עבור ההפרש.
אם פריט שהוחלף עולה יותר מהפריט המקורי, לונדון לאש שומרת לעצמה את הזכות לדרוש עלות נוספת זו מהלקוח. ההחלטה נלקחת על בסיס כל מקרה לגופו ונתונה לשיקול דעתו של צוות לונדון לאש.
החלפות במקרה חריג בו פריט מתקלקל או אינו פועל עוד כראוי במסגרת תקופת האחריות, אנא צרו קשר עם צוות שירות הלקוחות שלנו שישמח לסייע לכם בתיקון הבעיה.
במקרה שפריט שיש להחליף אינו עוד במלאי, תוצע ללקוח חלופה סבירה.
אירועים פנים אל פנים
אם מסיבה כלשהי אינך יכול/ה להשתתף באירוע עם כרטיס שנרכש, עליך להודיע על כך לצוות שירות הלקוחות תוך 7 ימי עסקים לפני האירוע. אם לא תודיע/י ללונדון לאש שאינך יכול/ה להשתתף, לא יוצע לך כל גמול.
לכל שאלה, אנא צרו קשר עם צוות שירות הלקוחות שלנו.
הירשמו כדי לקבל עדכונים על מבצעים, פריטים חדשים ועוד...