0

העגלה שלך ריקה

המשך קניות
חדש ב
  • Candyy Lashes

  • SpeedYY

  • ריסים אשכול מודבקים מראש

  • ריסים של חתלתולים

  • ריסים של קנזינגטון

  • דבקים & נוזלים
  • דבקים לחנות & נוזלים

  • הרחבות ריסים
  • קנה לפי הרחבות ריסים

  • אביזרים נלווים
  • קנה אביזרי ריסים

  • חבילות
  • חבילות קניות

  • מותגים
  • מותגי חנות

  • הדרכה מקוונת
  • קורסי הדרכה מקוונים

  • מועדון מחנכים
  • חסוך עד 74% הנחה
  • ריסים אשכול מודבקים מראש
  • ריסים מקבציים מודבקים מראש

  • יום שישי השחור: היסטוריה קצרה וכמה שאלות נפוצות

    7 דקות קריאה

    Black Friday history myths and facts

    האמיתות שלא נכתבו על בלאק פריידי: הפרכת מיתוסים פופולריים

    אנחנו קצת מתרגשים לקראת סוף השבוע של בלאק פריידי כל שנה - יש באזז שאין להכחישו סביב תקופת המבצעים הזו וכולנו נסחפים בזה, אבל מה בעצם... הוא שישי השחור?

    מיתוסים ועובדות על היסטוריה של בלאק פריידי

    ישנם מספר מיתוסים סביב מקורו של "יום שישי השחור" - המפורסם ביותר, וכנראה גם הזוהר ביותר, הוא קונספירציה שנרקחה על ידי שני אנשי הון בשוק המניות שקנו כמה שיותר זהב באמריקה כדי שיוכלו למכור אותו מאוחר יותר ברווחים גבוהים במיוחד. כאשר תוכניתם התנפצה למחרת חג ההודיה, חנויות שפעלו "במינוס" (בהפסד כספי) הצליחו סוף סוף לרשום את הכנסותיהן "בשחור", כלומר, ברווח.

    מאיפה מקורו של בלאק פריידי?

    למעשה, זה היה קשור להתנהגות הרועשת של ההמונים שנהרו לפילדלפיה בציפייה למשחק הפוטבול השנתי בין הצבא לחיל הים בשבת הראשונה שאחרי חג ההודיה, מה שגרם לכאב ראש למשטרה שנה אחר שנה. המונח "בלאק פריידי" לא ממש תפס תאוצה ברחבי ארה"ב עד שנים מאוחר יותר, ולקח לו עוד יותר זמן להתפשט לבריטניה ולמדינות אחרות ברחבי העולם.

    כיום אנו רואים זאת בכל מקום, ועם העידן הדיגיטלי במגמת עלייה ראינו את תוספתו של סייבר מאנדיי בשנת 2005, שהפך את המבצע של יום אחד לסוף שבוע של 4 ימים, שבמהלכו קמעונאים וקונים כאחד יכולים להיסחף בהתרגשות העונה!

    למרות ההיסטוריה האפלה, אם כי מעניינת, של המונח בלאק פריידי, אנחנו יודעים שכנראה יש לכם כמה שאלות לגבי המשמעות של המבצע הזה עבורכם ועבור ההזמנות שלכם, אז ריכזנו עבורכם מספר שאלות נפוצות המבוססות על ארבע השנים האחרונות של מבצעי בלאק פריידי של לונדון לאש כדי לעזור לכם!

    שאלות נפוצות:

    מהו תאריך הייצור (DOP) הנוכחי של הדבק ומה חיי המדף שלו?

    חיי המדף של דבק ריסים של לונדון שלא נפתח הם 6 חודשים מתאריך הייצור. זה עתה קיבלנו משלוח חדש לבלאק פריידי, כך שכל דבקי הריסים יהיו בסדר גמור אם תצטיידו בכמה! רק זכרו לאחסן אותם בכלי אטום, הרחק מאור שמש ישיר, להגן עליהם מטמפרטורות גבוהות, ולקנות רק את מה שתשתמשו בו בוודאות! אנו ממליצים לקנות רק את מה שתשתמשו בו תוך 4 חודשים ליתר ביטחון.

    למה אני לא צריך להצטייד בדבק?

    דבקים הם מוצר מתכלה. כלומר, בדיוק כמו מזון ומוצרי קוסמטיקה אחרים, יש להם חיי מדף ותאריך תפוגה. חיי המדף המלאים של דבקי הריסים של London Lash הם 6 חודשים ממועד הייצור, בתנאי שהם אוחסנו כראוי במהלך תקופה זו.

    תאריך התפוגה של דבק הריסים הוא בעיקרו כשהוא טרי ככל האפשר. לכן, למרות שאנחנו מבינים שמציאה היא מציאה, רק זכרו ששימור ריסים = שימור לקוחות, ולכן אנחנו תמיד רוצים לעבוד עם דבק סופר טרי כדי לקבל שימור של 10/10!

    דבק להארכת ריסים יכול להחזיק מעמד עד חודשיים לאחר הפתיחה, לכן הקפידו לרשום לעצמכם את תאריך הפתיחה כדי שתוכלו לעקוב אחריו. הדרך הקלה ביותר לעשות זאת היא להדביק חתיכת סרט דביק קטן לתחתית הבקבוק עם תאריך הפתיחה רשום עליו.

    כדי להבטיח טריות אופטימלית, אנו ממליצים להחליף את בקבוק הדבק כל 4 שבועות, אך הוא עדיין יהיה בסדר גמור לשימוש גם לאחר 8 שבועות כל עוד הוא מאוחסן כראוי ודואגים לבקבוק עצמו! רק זכרו לשמור על פיית הדבק נקייה כמו שצריך כדי להבטיח שהמוצר שבפנים יישאר טרי.

    כמה מהר אני יכול לקבל את המשלוח שלי?

    בהתאם למדינה/אזור שלך, ישנן שיטות משלוח שונות הזמינות לך בקופה. עבור רוב האזורים, אנו מציעים אפשרויות משלוח אקספרס ומשלוח רגיל. משלוח אקספרס יהיה מעט יקר יותר ממשלוח רגיל, אך אם יש לך לקוחות שהוזמנו והמלאי שלך מתחיל להיגמר, תמיד עדיף להיות על הצד הבטוח ולבחור במשלוח מובטח!

    אנא בדקו תמיד את דף פרטי המשלוח באתר האינטרנט המקומי של London Lash כדי לבדוק את אפשרויות המשלוח ולהיות מודעים לשעות הסופיות למשלוח באותו היום. הרבה חברות שליחויות פועלות רק בימים שני עד שישי, לכן אנא קחו בחשבון את סוף השבוע כשאתם מזמינים את מוצרי הריסים שלכם!

    זכרו! בעונות השיא (בלאק פריידי, סייבר מאנדיי &(amp; עיכובים בחג המולד) תמיד אפשריים, ולצערנו, צפויים, לכן אנא קחו זאת בחשבון בעת ​​הרכישה בתקופה זו, רק כדי למנוע אכזבה.

    איך אפשר לעשות מכירות כל כך גדולות?

    ההחלטה שלנו בעת קביעת המחירים למכירות העיקריות שלנו מונעת במידה רבה משני גורמים מרכזיים;

    • יצירת מחיר כניסה ללקוחות חדשים להתנסות במוצרים שלנו
    • משרתים את לקוחותינו הוותיקים והאהובים

    הנחות אלו מועילות לך בשלוש דרכים:

    • רווחיות מוגברת מכיוון שכל סט ריסים יעלה לך סכום כה קטן
    • אתם לא צריכים להקדיש זמן להזמנה נוספת כשאתם עלולים להלקות
    • אתם יכולים להציע ללקוחות חדשים הנחת היכרות מבלי לאבד את שולי הרווח שלכם

    מבחינת האופן שבו אנו יכולים להציע מחירים כה מעולים ללקוחותינו, ניתן להזמין מוצרי ריסים מ-eBay ומ-Amazon במחירים נמוכים יותר, אך העובדה היא שמוצרים אלה אינם עוברים את אותה רמת בקרת איכות שעוברים אותם מוצרים (או דומים, יש לומר) כאשר הם מסופקים על ידי מותג בעל מוניטין. ייתכן שהם אינם תחת פיקוח, ייתכן שהם אינם מבטיחים אורך חיים, הם לא יכסו אתכם אם תיתקלו בבעיות כלשהן, וייתכן שהם אינם בטוחים עבור הלקוחות שלכם.

    מלבד בקרת איכות (שיש הרבה ממנה, אגב) צריך לקחת בחשבון את עלות המוצר, עלות האריזה, עלות המשלוח; זמן צוות העיצוב, זמן צוות השיווק, זמן עובדי המחסן ועוד המון גורמים, כך שהסתכלות על המחיר של כל מוצר נתון והשוואה שלו למה שניתן להשיג באתר כמו אמזון זה קצת כמו להשוות מכונית פורמולה 1 לקארטינג עשוי מקופסאות קרטון.

    מחירי מבצע בכל רגע נתון נועדו פחות לרווחים ויותר לסיוע ללקוחות - הם נועדו ליצור באזז סביב מוצר ופשוט לתת לאנשים הזדמנות לנסות דברים שהם קצת חוששים לנסות במחיר מלא.

    מה שאנחנו יכולים להבטיח הוא שכל המוצרים על המדפים שלנו טריים ביותר. כל מוצר מלבד הפינצטה מוזמן טרי מדי חודש, כך שתהליך המלאי שלנו תמיד כולל את האצווה הטרייה ביותר מהיצרן להזמנות שלכם.

    אני טכנאית ריסים חדשה ורוצה לנסות כמה מוצרים, מה כדאי לי להזמין?

    יאי! מזל טוב שעברת את קורס הריסים הקלאסי שלך! אנחנו גאים שבחרת בנו כספק הריסים המהימן שלך להתחיל את הקריירה שלך.

    כדי לתת לכם את הסבר המלא על מה לקנות כטכנאי ריסים מתחיל, הנה רשימה קטנה עם כמה מהמוצרים הנמכרים ביותר והמוצרים שחובה להחזיק:

    דֶבֶק

    כמתחילים, תסתכלו יותר על דבקים כמו ליידי בונד או סאטין בונד, שיש להם זמן ייבוש הדרגתי יותר. לקבלת ההצעה המדויקת ביותר, תצטרכו לדעת:

    • טמפרטורת החדר שלך
    • לחות החדר שלך
    • כמה זמן לוקח לך להניח תוספת על הריסים הטבעיים אחרי שטבלת אותה בדבק

    כדאי להשקיע בהיגרומטר כדי לעקוב אחר תנאי החדר הרגילים. אם אתם שוקלים גם אביזרים לדבק, הבחירות המובילות שלנו הן מיכל אטום לאחסון הדבק, ומאוורר מיני קולי לנשיפת אדי הדבק מהלקוח בסוף הטיפול.

    מַד לָחוּת!

    מעקב אחר תנאי החדר שלך הוא חלק חיוני בהבטחת תפקוד הדבק שלך כנדרש. היגרומטר, לשם כך, הוא חלק חיוני בערכה של כל טכנאי ריסים.

    טיפול מקדים - שמפו מקציף, סבון, פריימר

    כמתחילים, ייתכן שלא תצטרכו מוצר כמו Booster, מכיוון שלא סביר שתעבדו עם מניפות ריסים בהתחלה, ותצטרכו דבק ריסים שמתייבש מעט לאט יותר כדי לאפשר לכם זמן לבודד ולהניח את הריסים! אם יש לכם תקציב מוגבל מאוד, תוכלו לדלג ישר לשמפו. &פדים לחלבון, אבל אם אפשר אנו ממליצים לעשות מאמץ נוסף עם טיפול מקדים. כשאתם רק מתחילים, שימור לקוחות הוא הכל, וכפי שתדעו מההכשרה שלכם - טיפול מקדים לא נכון הוא אחד הגורמים הגדולים ביותר לבעיות שימור לקוחות. לכן טיפול מקדים נכון ויסודי בהחלט שווה את ההשקעה.


    ריסים, כמובן!

    הריסים הטובים ביותר עבורך יהיו תלויים בהעדפות שלך ובמראה שאתה מקווה להשיג, אבל באופן כללי הריסים הקלאסיים הנמכרים ביותר שלנו הם... 0.12 ו 0.15 עוביים. האם תחליטו לבחור במייפייר או בצ'לסי זה לגמרי תלוי בכם, אבל אם אתם רוצים לדעת את ההבדל, הנה סיכום קצר:

    • מייפייר - כהה, מבריק &מודגש

    • צ'לסי - טבעי, חצי מט

    כמעט כל הריסים זמינים באורכים מעורבים ובאורכים בודדים, כך שתוכלו לנסות קצת מכל דבר או להשיג את כל האורכים שאתם הכי אוהבים ומשתמשים בהם הכי הרבה. יש לנו כמה תלתלים שונים להציע, אבל הנמכרים ביותר הם תלתלי C, CC ו-D בכל הטווחים וזה יתאים כמעט לכל הלקוחות בהתחלה.

    נכנסנו ל הרבה יותר פרטים בפוסט הזה בבלוג אשר ייתן לך סיכום מעמיק יותר.

    מַלְקֶטֶת

    איזו פינצטה תבחרי תלויה בהעדפה שלך - חלקנו מעדיפות פינצטה ישרה לבידוד בעוד שאחרות מעדיפות זווית קלה או אפילו עיקול שלם. הפינצטה שתבחרי תעבוד בצורה מושלמת לבידוד ולריסים קלאסיים, אבל למה לא לקנות כמה זוגות כדי לבדוק אותם ולגבות אותם למקרה שתפילי אותם!

    רטיות/סרט הדבקה

    האחרון &הצעה אחרונה למוצר למתחילים היא רטיות וסרט הדבקה! רטיות נוחות יותר ללקוחות שלך, אך יכולות להיות קשות למקם אותן בצורה מושלמת כשאת לא לגמרי רגילה לזה. בנוסף, הן לא תמיד מתאימות בצורה מושלמת ומדביקות כל ריס קטן תחתון, כך שתמיד תצטרכי להשתמש בסרט הדבקה כדי להדביק את הריסים הקטנים והמעצבנים האלה.

    ניתן לחתוך את סרט הספוג לצורה הרצויה לכל לקוח בנפרד, וזה למעשה זול יותר בטווח הארוך. הם גם נהדרים אם הלקוח שלכם רגיש מעט לאחד המרכיבים בג'ל שעל רטיות העין. לבסוף, סרט המיקרופור 3M שלנו הוא ההצעה האחרונה, בו תוכלו להשתמש כדי להרים את העפעף כדי לראות את פינות הריסים, ולהציע מעט עזרה נוספת לשמור על רטיות העין במקומן במהלך הטיפול.

    האם יש הגבלה על כמות המוצרים שאני יכול לקנות? למה?

    ישנן מגבלות על כמעט כל המוצרים באתרי האינטרנט שלנו. המגבלה היא בדרך כלל בסביבות 10 יחידות למוצר. זה לא בגלל שאנחנו רוצים להיות רעים או להרגיז מישהו, אנחנו פשוט רוצים לוודא שכל מוצר שאתם פותחים טרי, עובד בצורה מושלמת ומעלה חיוך על פניכם. אנחנו גם רוצים לוודא שיש מספיק מהכל!

    אם אתם מקווים לקנות יותר מ-10 יחידות, i.e עבור המספרות העמוסות שלכם, אנא צרו קשר עם צוות CS המקסים שלנו באמצעות דוא"ל info@londonlashpro.com וזכרו לכלול את פרטי המספרות שלכם כדי שנוכל לאמת אתכם ולתת לכם גישה לרכישה!

    יש לי קוד הנחה, האם אני יכול להשתמש בו בנוסף למבצע?

    למרבה הצער, לא ניתן להשתמש בקודי הנחה בשילוב עם מבצעים. אם אתם מעדיפים להשתמש בקוד ההנחה שלכם לרכישה מאשר לרכוש במחיר המבצע, תצטרכו להמתין עד שהמבצע יסתיים והמוצר יחזור ל-100% מהמחיר המומלץ. במהלך תקופת המבצע, כל קודי ההנחה יושבתו.

    עשיתי טעות בהזמנה שלי, מה עליי לעשות?

    לרוע המזל, עקב הזמן המהיר שבו הזמנות עוברות מהמערכות שלנו לצוות המחסן שלנו, איננו יכולים לתקן הזמנות לאחר שהן בוצעו. הדבר הטוב ביותר לעשות הוא ליצור קשר עם צוות CS שלנו באמצעות צ'אט חי ולבקש לבטל את ההזמנה שלך כדי שתוכל לבצע אותה שוב. איננו יכולים להבטיח שנוכל לבטל הזמנות עבורך, אך ייתכן שזה אפשרי אם ההזמנה בוצעה זה עתה.

    אנא שימו לב לשעות הפעילות שלנו, אותן ניתן למצוא באתר האינטרנט שלנו.

    הזמנתי יותר מדי מוצרים, האם אוכל להחזיר חלק מהם?

    הנך מוזמן/ת להחזיר כל פריט לא רצוי או שלא נעשה בו שימוש באריזתו המקורית תוך 14 יום מקבלת הפריט/ים.

    אם ברצונך להחזיר פריט כלשהו מכל סיבה שהיא, הנך מוזמן ליצור קשר תחילה עם צוות שירות הלקוחות שלנו. אנא שלח דוא"ל לכתובת info@londonlashpro.com to לדון בכל הפרטים ולקבל הנחיות נוספות.

    ניתן להחזיר פריטים שאינם רצויים, או להחליף אותם בפריט חלופי. במקרה חריג בו פריט מתקלקל או אינו פועל עוד כראוי במסגרת תקופת האחריות, יוארך מועד אחרון של 14 יום.

    שימו לב כי בנסיבות יוצאות דופן של קבלת פריט פגום, יש להפנות את התקלה לצוות שירות הלקוחות שלנו בהקדם האפשרי, לכל היותר 5 ימים מקבלת הפריט.

    אנו תמיד נשתדל להפוך כל תהליך החזרה לפשוט ככל האפשר, ותמיד נעבוד איתך כדי לגלות כיצד לשפר את חווייתך עם מוצר מסוים, או למצוא חלופה.

    ייתכן שנצטרך לשאול כמה שאלות המשך - לא בגלל שאנחנו לא סומכים עליכם, אלא בגלל שאנחנו רוצים לדעת את הפרטים הקטנים ולפתור את הבעיה מהשורש!

    כמה זמן תימשך המכירה?

    אנחנו לא יכולים לחשוף יותר מדי פרטים על איך המכירה תפעל השנה, אבל אנחנו ממליצים להיכנס כל עוד אפשר! השנה הזו צפויה להיות המכירה הגדולה ביותר שלנו עד כה!