4 דקות קריאה
זה אולי מרגיש כמו משהו שיכול להידחק הצידה עד שתתבססו על הזמנות מוצפות ורשימת לקוחות ארוכה יותר מגודל זרועכם, אבל תאמינו לנו כשאנחנו אומרים שמדיניות קיימת כבר מההתחלה לא רק תגן עליכם ועל העסק שלכם, אלא גם תבנה כבוד ביניכם לבין הלקוחות שלכם. כשאתם רק מתחילים כטכנאי ריסים, זה יכול להיות קשה לדעת אילו מדיניות יש לאמץ, אבל כאן אנחנו נכנסים לתמונה! אלו הן המדיניות הנפוצות ביותר עבור עיצוב ריסים שיעניקו לכם שקט נפשי ויקבעו גבולות עסקיים בריאים עבור הלקוחות שלכם.
אוקיי, אז זה לא בהכרח משהו שאת צריכה לאכוף וזה למעשה נושא שנוי במחלוקת בתעשיית הריסים כבר שנים. בדיקת טלאי להארכת ריסים זה לא בדיוק חסין תקלות - את מורחת 10 ריסים לכל עין במהלך בדיקת ריסים על טלאי, במקום 80-150 שהיית מורחת במהלך סט רגיל מלא, כך שזה בעצם כל כך נפוץ שבדיקת ריסים על טלאי תניב תוצאה שלילית, רק שהלקוחה שלך תגיב מאוחר יותר. שלבו את זה עם העובדה שזה בעצם יותר נפוץ שלקוחות שעונדות ריסים במשך זמן רב יחוו תגובה עקב ה... בניית התנגדות לדבק בגוף עם הזמן, ואני חושב שאתם יכולים להבין מדוע מדיניות בדיקות טלאים נתונה לוויכוח.

עם זאת, ראוי לציין שני דברים כאן: ראשית, חלק מחברות הביטוח ידרשו מכם לבצע בדיקות טלאי כדי שהכיסוי שלכם יהיה תקף. במקרה זה, תצטרכו להיות בעלי מדיניות בדיקות טלאי חובה, אחרת אתם מסתכנים בתביעה ובחוסר עזרה מהביטוח. הדבר השני שיש לציין כאן הוא שגם אם חברת הביטוח שלכם לא אוכפת אותה (במקרה זה סביר להניח שהם יפנו אתכם למקום שממנו קניתם את הדבק כדי לראות מהן ההנחיות שלהם), כדאי לפחות להציע אחת ללקוחות שלכם.
הסבר מדויק ללקוחות שלכם על הסיכונים של תגובות אלרגיות - קטנות ככל שיהיו - הוא חיוני, ומתן האפשרות לעבור בדיקת טלאי עם כל הידע הזה תורם רבות לבניית אמון.
זה אולי נשמע כמו משהו שלא דורש מדיניות, אבל אתם תודו לנו על זה בבוא העת. אם לא עבדתם כטכנאי ריסים הרבה זמן, או אם עדיין לא רכשתם פינצטה להארכת ריסים, תופתעו לגלות באיזו תדירות לקוח יקבע תור. מילוי ולהיכנס פנימה עם שתיים או שלוש מלקות תלויות על חיי.
באופן כללי, מילוי מחדש של הארכת ריסים יכלול ריסוק מחדש של עד 40% מהריסים. כל מעבר לכך ואת נכנסת לתחום של סט מלא, ועליך לגבות את אותו הסכום (אלא אם כן מדובר בבעיה בשימור הריסים, ובמקרה כזה כדאי לבדוק מה אולי השתבש ולעבוד עם הלקוחה שלך כדי לתקן זאת). דרך אחת למזער זאת היא לגרום ללקוחות שלך לקבוע תור למילוי מחדש בסוף הסט המלא שלהם, ובכל מילוי נוסף. בהתאם לקצב הצמיחה שלהם, מומלץ באופן נרחב לקבוע תורים למילוי מחדש כל 2-3 שבועות כדי לשמור על מראה הריסים מלא ורענן.
כדאי שתהיה מדיניות קטנה שאומרת שכל כיסוי של יותר מ-3 שבועות או יותר מ-40% נחשב לסט מלא, וייתכן שיהיה צורך לתאם אותו מחדש כדי לאפשר את זמן התור המתאים.
מדיניות איחורים תקל על חייכם, וגם תשפר את חוויית הלקוחות שמגיעים אחרי כל מי שמאחר.
קודם כל, תחליטו מה זה "איחור" עבורכם. באופן כללי, איחור של 15 דקות לסט מלא יהיה הסף לאיחור, בנקודה זו אתם עדיין יכולים לעשות את מלוא המאמצים שלכם. שגרת טיפול מקדים, להשיג כיסוי סביר ולבדוק אם יש שקעים דביקים מבלי לאבד יותר מדי את מראה הריסים המלאים.
ישנן שתי דרכים לגשת לאיחורים, הראשונה היא להשתמש בשמיכה 'יותר מ-15 דקות ונצטרך לתאם מחדש את הפגישה שלך', מה שחוסך לך את הצורך למהר בכל דבר, וגם קובע תקדים איתן שהזמן שלך חשוב.
הגישה השנייה שתוכלו לנקוט היא להתחיל מאוחר, אבל לסיים בזמן שנקבע לפגישה, והם יקבלו את הכיסוי האפשרי. גישה זו בסדר במקרים מסוימים, אם האדם רוצה סט קליל ואתם יכולים לעשות קצת קסם ריסים עם מניפות דו-ממדיות כדי לכסות פערים וכו', אבל זה יכול להיתפס קטנוני, בוודאי יותר קטנוני מהאפשרות הראשונה, אז פשוט תחשבו איזו גישה משרתת אתכם בצורה הטובה ביותר.

זוהי הסיבה העיקרית שאנו ממליצים בחום שתהיה לכם מערכת מקדמה - גביית מקדמה של 50% עבור כל טיפול פירושה שעדיין תרוויחו משכורת גם אם כל לקוח באותו יום לא מגיע ללא אזהרה, ולמעשה מפחיתה את מספר המקרים של אי-הגעה של לקוחות.
אם יש לך לקוח אי הופעה, המדיניות שלכם יכולה להיות שתשמרו את המקדמה שלהם - אם הם רוצים להזמין שוב הם ישלמו מקדמה חדשה עבור התור החדש שלהם. ייתכנו מקרים שבהם תוותרו על כך בהתאם ללקוח ולמצבו, אבל שמירה על משהו תהיה לעזר רב עבורכם בטווח הארוך.
זה הולך יד ביד עם האחרון, הכל עניין של לכסות את עצמך עם המקדמה הזו. הדבר שצריך לחשוב עליו באמת כשמדובר בביטולים הוא מה הסיכוי שתוכל למלא את המשבצת הזו? ככלל, שקלו לקבוע מועד אחרון של 24 שעות. אם הם מודיעים לכם יומיים לפני התור שהם לא יכולים להגיע, זה די אדיב ואתם יכולים להעביר את התור ליום חדש, או שתוכלו להחזיר להם את המקדמה אם זו העדפתם. יש לכם זמן לפרסם ולמלא את המשבצת שלהם. כל דבר פחות מ-24 שעות עד לתור שלהם ואתם זכאים לשמור את המקדמה הזו, בדיוק כמו במקרה של אי הגעה.
לא משנה מהן המדיניות שתנקטו, ודאו שהיא מגנה על העסק וההכנסה שלכם בראש ובראשונה, ועל הלקוחות שמכבדים את זמנכם.דבר אחרון וחשוב לזכור הוא לוודא שכל המדיניות שלכם מוסברת בבירור ללקוחות שלכם, כדי שלא יהיו לכם ויכוחים עליהן בעתיד!
רוצים לדעת עוד? צפו בשאר הסדרה!
חלק 1: בחירת הקורס הטוב ביותר עבורך | חלק 2: עלויות נלוות להקמה | חלק 3: כיצד לתמחר את הטיפולים שלך | חלק 5: איך להשיג יותר הזמנות | חלק 6: שימוש במדיה חברתית לצמיחת עסקים | חלק 7: האם עליך להרחיב את רשימת הטיפולים שלך? | חלק 8: מה עוד אפשר לעשות עם הסמכת ריסים? | חלק 9: איך להפוך למאמן ריסים
הירשמו כדי לקבל עדכונים על מבצעים, פריטים חדשים ועוד...