0

העגלה שלך ריקה

המשך קניות
חדש ב
  • Candyy Lashes

  • SpeedYY

  • ריסים אשכול מודבקים מראש

  • ריסים של חתלתולים

  • ריסים של קנזינגטון

  • דבקים & נוזלים
  • דבקים לחנות & נוזלים

  • הרחבות ריסים
  • קנה לפי הרחבות ריסים

  • אביזרים נלווים
  • קנה אביזרי ריסים

  • חבילות
  • חבילות קניות

  • מותגים
  • מותגי חנות

  • הדרכה מקוונת
  • קורסי הדרכה מקוונים

  • מועדון מחנכים
  • חסוך עד 74% הנחה
  • ריסים אשכול מודבקים מראש
  • ריסים מקבציים מודבקים מראש

  • שליטה בשיווק מקוון: כיצד להגדיל את עסק הריסים שלך

    5 דקות קריאה

    lash business, eyelash business, lash tech, glamcor light, lash light, Lash extensions, macro lense

    שפרו את עסק הריסים שלכם: טיפים חיוניים לשיווק מקוון לטכנאי ריסים

    בתעשייה שצומחת במהירות הבזק, חשוב מאוד שתישארו מעודכנים בשיווק המקוון שלכם! אז...בין אם אתם רק מתחילים את הקריירה שלכם כטכנאי ריסים ולא יודעים מאיפה להתחיל, או שאתם מקצוענים בתחום ריסים שלא בטוחים כיצד תוכלו להגדיל את הנראות שלכם באינטרנט, ריכזנו עבורכם כמה טיפים לשיווק מקוון שיעזרו לכם לקדם את העסק שלכם!

    בניית אתר אינטרנט

    בעל/ת אתר אינטרנט לעסק הריסים שלך הוא חִיוּנִיראו באתר האינטרנט שלכם את עמוד השדרה של השיווק המקוון שלכם, כי בלי אתר אינטרנט, הנוכחות המקוונת שלכם כמעט ולא קיימת.

    כדי ליצור אתר אינטרנט, אינכם צריכים להיות גאון בקידוד או תואר בתכנות מחשבים! אתם יכולים פשוט ליצור עיצוב אתר בחינם באתרים כמו וויבלי.

    כשאתם יוצרים אתר אינטרנט, חשוב לחשוב על מסע הלקוח. אתם לא רוצים לסבך את האתר יתר על המידה, לכן שימוש בתבנית אתר פשוטה המאפשרת לכם דף בית וגלריית תמונות של העבודה שלכם יספיק.

    Lash Tech building a website for their eyelash extension business

    יצירת תוכן לאתר האינטרנט שלך

    כשמדובר בתמונות שאתם רוצים להציג בגלריית האתר שלכם, אתם לא צריכים לשכור צלם מקצועי ולארגן צילומים מלאים!

    במקום זאת, את יכולה פשוט לתאם יום שבו את מזמינה לקוחה או חברה לעשות לעצמה עיצוב ריסים ולצלם תמונות בטלפון שלך. כל מה שאת באמת צריכה לעשות הוא לוודא שיש לך תאורה טובה בחדר הריסים שלך, כמו... גלמקור אוֹר אוֹ אור לדשימוש ב- עדשת טלפון עם קליפס כשאתם מצלמים את הריסים שלכם, זה גם יבטיח שהתמונות שלכם חדות ובפוקוס.

    לאחר צילום התמונות, עליכם רק לבצע בהן ריטטש בסיסי. נסו לא לערוך יותר מדי את התמונות שלכם, ריטוש/החלקה קלה של העור יעשה את כל ההבדל באיכות התמונות שלכם. אנו ממליצים להשתמש באפליקציה כמו סנאפסיד על העריכות שלך. לעוד טיפים וטריקים שיעזרו לך לשדרג את צילום הריסים שלך, בדוק את זה סרטון יוטיוב!

    Lash Tech taking a picture of lash extensions for social media

    פרסום שירותי הריסים שלך

    המינוח בו אתם משתמשים כדי לפרסם את שירותי הארכת הריסים שלכם הוא קריטי. לקוח, במיוחד לקוח בפעם הראשונה, לא צפוי לדעת את ההבדל בין סט ריסים 4D ל-2D של נפח! אז תנו לטיפולי הריסים שלכם שמות כמו "ריסים במראה טבעי" או "ריסים בעלי נפח מגה"כדי שללקוחות שלך תהיה הבנה ברורה יותר למה לצפות מכל סוג של סט ריסים."

    כדאי לך גם לבדוק מדי פעם את אתרי האינטרנט של המתחרים שלך, ולערוך רשימה של טכנאי ריסים אחרים באזור שלך. השוו את האתר שלכם לאתר שלהם ורשמו כל תכונה שיש להם באתר שלהם שתוכלו לכלול בעצמכם, שינויים שתוכלו ליישם, ואם יש משהו שאתם חושבים שתוכלו לשפר. השוואות אלו יכולות לכלול דברים כמו האם יש להם תמונות באיכות גבוהה יותר של עבודתם, או שאולי יש להם מסע קל יותר באתר? מה שזה לא יהיה, ודאו שאתם מחפשים כל הזמן דרכים לשפר את האתר שלכם כדי להישאר צעד אחד קדימה!

    Lash Tech researching other websites of lash businesses

    בדוק את הדירוג שלך בגוגל

    לאחר שיצרתם את אתר האינטרנט שלכם ואתם מרוצים מהעיצוב, תצטרכו לעבוד על דירוג האתר גבוה יותר בגוגל. משמעות הדבר היא שאתם צריכים לעבוד על הפיכתכם לאפשרות החיפוש הראשונה כאשר מישהו מחפש "טיפולי ריסים".

    לדוגמה, אם אתם טכנאי ריסים שבסיסו בליברפול, תרצו לוודא שכאשר מישהו יחפש "הארכות ריסים בליברפול", תופיעו בעמוד הראשון של תוצאות החיפוש. כדי לשפר את הדירוג שלכם בגוגל, תצטרכו לעבוד על תיאור המטא של אתר האינטרנט של העסק שלכם. תיאור מטא הוא קטע מידע המוצג מתחת לכתובת האינטרנט שלכם כאשר מישהו מחפש אתכם באינטרנט.

    כדי לוודא שאתם מנצלים את מלוא הפוטנציאל של תיאור המטא של האתר שלכם, חשוב שתעשו קצת מחקר! הקלידו מונחים קשורים בגוגל כמו "תוספות ריסים", "טיפולי ריסים", "ריסים קבועים" ורשמו את הביטויים והמילות מפתח הפופולריות ביותר שקשורות לחיפושים שלכם.

    מכאן תוכלו ליצור רשימה של מילות מפתח/ביטויים ולכלול אותם בתיאור המטא של האתר שלכם. לאחר מכן תוכלו גם לכלול אותם בדף הבית של האתר שלכם כדי לייעל את מראה החיפוש שלכם כאשר לקוחות פוטנציאליים מחפשים טיפולי הארכת ריסים.

    למה טקסט חלופי חשוב!

    חשוב גם לוודא שהתמונות שלכם כוללות טקסט חלופי המשתמש במילות מפתח במשפט המתאר את מה שנראה בתמונה. לא כולם מחפשים בגוגל דף אינטרנט ספציפי. לדוגמה, אם חיפשתם "ספה ירוקה", סביר יותר שתלחצו על תמונות גוגל כדי לראות את האפשרויות הזמינות. משם תעברו לאתר האינטרנט של המוכר.

    הסיבה שאתם רואים את תוצאות התמונות האלה כשאתם מחפשים "ספה ירוקה" היא בגלל שבחלק האחורי של אתר האינטרנט של המוכר הם כללו את המילים "ספה ירוקה" בטקסט האלטרנטיבי של התמונה. הוספת טקסט האלטרנטיבי לתמונות הריסים שלכם עם מונחים מרכזיים כמו "ריסים", "ריסים קלאסיים", "טכנאית ריסים" תהיה משתלמת ביותר מבחינת שיפור הנראות שלך באינטרנט והשגת קליקים באתר!

    Lash Tech making a list of lash related keywords to use for SEO

    עוד טיפים מובילים של גוגל

    1. גם גוגל שונא אתרים ישנים ומיושנים. לכן, ודאו שאתם מרעננים ומעדכנים את האתר שלכם כל הזמן לאחר שהוא פעיל. יצירת תוכן קבוע לאתר שלכם, כמו פוסטים בבלוג הן דרך מצוינת לשמור על רלוונטיות האתר שלך. אתה יכול לכתוב פוסטים אינפורמטיביים בבלוגים המיועדים ללקוחות שלך בנושאים כמו ייעוץ לאחר טיפול עבור תוספות ריסים, סגנונות ריסים טרנדייםוכו'. בעיקרון כל דבר שאתה מאמין שיהיה מעניין עבור הלקוחות שלך.

    2. הגדרת דף עסקי של גוגל חובה! בקשו מהמשפחה, החברים והלקוחות שלכם להשאיר ביקורות על השירותים שלכם. ככל שיהיו לכם יותר ביקורות טובות, כך גוגל תזהה אתכם כעסק בעל מוניטין ולכן תדרג אתכם גבוה יותר בדף החיפוש שלהם. אנו ממליצים לשאוף ללפחות 30 או 40 ביקורות.

    הגדלת העוקבים שלך ברשתות החברתיות

    פיתוח ו הגדלת המדיה החברתית שלך עוקבים חשובים גם הם בקידום עסק הריסים שלך. שטחי ככל שזה אולי נראה, הדבר הראשון שלקוח פוטנציאלי יבדוק הוא מספר העוקבים שלך. ככל שמספר העוקבים שלך גבוה יותר, כך גדל הסיכוי שהלקוח יזמין לך פגישה.

    קהל עוקבים גדול מציג אותך כבעל מוניטין ו טכנאית ריסים מצליחה, ולקוחות פוטנציאליים "יבטחו" בך יותר אם הם יראו שלקוחות אחרים אוהבים את העבודה שלך. כדאי גם לוודא שהעוקבים שלך אורגניים. אז למרות שקניית עוקבים עשויה להיראות כמו פתרון מהיר, בטווח הארוך זה לא יעזור לך או לעסק שלך!

    Lash Tech interacting with lash customers on Instagram

    דרכים בהן תוכלו להגדיל את מספר העוקבים שלכם:

    1. אנו ממליצים לפתח קהל עוקבים אורגני על ידי פרסום תוכן עבור Lash Techs כמו טיפים ו... מפות ריסים זה יהיה מעניין עבורם, אבל לא בהכרח עבור קהל הלקוחות שלך. זה יעזור לך להשיג קהל בפרופיל שלך שתוכל בסופו של דבר להחליף לצרכן הסופי. העלה את התמונות המציגות משוב לקוחות ותמונות נהדרות של "לפני ואחרי"!

    2. דרך נוספת שבה תוכלו לצבור עוקבים היא באמצעות אינטראקציה, כמו דרך "עקוב תמורת עוקב" המוכחת והבדוקה, תגובות לפוסטים של אחרים, וכמובן לייק לפוסטים של אחרים. תמכו בעמיתותיכם, טכנאי הריסים שלכם, והאהבה הזו תתקבל בהכרת תודה ותוחזר!

    3. מתנות הן גם דרך נהדרת להגדיל את קהל העוקבים שלכם; במיוחד לאחר שתעבירו את התוכן שלכם ללקוחות ממוקדים. אולי תעשו תחרות על פרס חינם. מילוי ריסים או בחינם מוצרי טיפול לאחר טיפול על ידי כך שגורם לעוקבים שלך לעשות לייק, להגיב && תייגו חבר. זה לא רק יגביר את המעורבות שלכם, אלא גם יעזור לשפר את הנראות של העסק שלכם ללקוחות פוטנציאליים.

    Lash Tech interacting with eyelash extension clients online

    טיפ מוביל לריסים בלונדון: אל תשכחו לוודא שהפרופיל שלכם מוגדר כפרופיל עסקי, שכן זה יאפשר לכם לקבל תובנות לגבי מידע כמו קבוצת הגיל והמיקום של העוקבים שלכם, הפוסטים שלכם בעלי הביצועים הגבוהים ביותר וסוגי הפוסטים שהעוקבים שלכם אינטראקציה איתם הכי הרבה.

    שיפור השיווק המקוון שלך יכול באמת לשנות את עסק הארכת הריסים שלך. על ידי ניצול העוצמה של אתר אינטרנט אופטימלי, מדיה חברתית וחיבור עם אחרים, תהיי בדרך הנכונה לבניית... בסיס לקוחות נאמן וצמיחת המותג שלכם. זכרו, עקביות היא המפתח - המשיכו להתנסות, ללמוד ולהסתגל כדי למצוא מה עובד הכי טוב בשבילכם. התשוקה שלכם ליצירת ריסים מדהימים ראויה לזרוח באינטרנט, אז תנו לנוכחות הדיגיטלית שלכם לבלוט!