4 דקות קריאה
מדיה חברתית היא כלי עסקי המשתנה ללא הרף שיכול לעזור לכם להגדיל את בסיס הלקוחות שלכם, להתחבר ללקוחות פוטנציאליים ולהבין מה הם רוצים מטכנאי הריסים והספקים שלהם! אינסטגרם יכול להיות שדה מוקשים אם אתם רק מתחילים, עם התאמות כמעט שבועיות ומספר עצום של דרכים לגרום לתוכן שלכם להיראות, אז מייסדת London Lash, חנה פוטג'אטו, ריכזה את 5 הטיפים המובילים שלה לחשבון אינסטגרם שיקדם את העסק שלכם!
ה תוכן שאתה מפרסם ברשתות החברתיות יהיה ההבדל בין אם מישהו עוקב אחריכם או לא – פרסום תמונות של עצים, שקיעות ופרחים זה יפה ויגרום לרשת שלכם להיראות נחמדה, אבל זה מציע מעט מאוד מעבר לכך מבחינת לגרום לאנשים בקבוצת היעד שלכם לרצות לעקוב אחריכם.
אז מהו תוכן מעולה שיגרום לאנשים אחרים לעקוב אחריכם?
במילים פשוטות, תוכן מעולה הוא כל הדברים שקהל היעד שלך מוצא מעניינים. מה שנחשב לתוכן מעולה יהיה קצת שונה עבור כל אחד - האם את/ה טכנאי/ת ריסים שמקווה... פנייה ללקוחות חדשיםהאם אתה מאמן ריסים מחפש/ת סטודנטים? ספק/ית המחפש/ת אמני/ות ריסים מקצועיים/ות להתנסות במוצרים שלך?
הדבר הראשון שצריך להתמקד בו הוא הבנה WHO מהו קהל היעד שלך. לאחר שזיהית מיהו קהל היעד שלך, תצטרך לחשוב במה הוא עשוי לעניין.

עבור טכנאית ריסים, קהל היעד הגדול ביותר שלך הוא ככל הנראה נשים בגילאי 18-40, שרוצות להרגיש יפות ברגע שהן מתעוררות ובכל רגע במהלך היום. אם את מפרסמת תמונה אחר תמונה של תקריבים של עין אחת עם תוספות ריסים, זה לא ממש יעניין את הלקוחות. אמנם טוב להשוויץ בכישורים הטכניים שלך כדי שהלקוחות ידעו שטכנאית הריסים שלהם מיומנת מאוד ותעשה זאת. לשמור על הריסים הטבעיים שלהם בטוחיםהאמת היא שלקוחות רוצות להיראות יפות. הן רוצות לקום מהמיטה עשר דקות לפני שהן צריכות לצאת מהבית ולהיראות כאילו הן בילו שעה בהכנות - הראו להן תמונות שימלאו אותן בביטחון שאתם מסוגלים לעשות זאת!
עם זאת בחשבון, שאלו את עצמכם מה אַתָה הכי הייתי רוצה לראות כשאני מחליט אם, והיכן ניתן לבצע את טיפולי היופי שלך. תמונות של "לפני ואחרי" מראות ללקוחות הפוטנציאליים שלך כמה יפים יהיו הריסים שלהם כשהם יעזבו את המספרה שלך, ואיך מדהים שהם הולכים להרגיש.
דוגמאות נוספות לתוכן איכותי באינסטגרם הן:
בנוסף לפוסטים בפידים, השתמשו בסטוריז שלכם באינסטגרם כדי להראות ללקוחות פוטנציאליים ונוכחיים שאתם נגישים, מקצועיים ומסורים לאמנות שלכם, מה שיגרום להם לרצות לפנות אליכם על פני כל מספרת ריסים או אמן ריסים אחר!

פרסום משהו מגניב הוא רק קצה הקרחון, ואינטראקציה הולכת לשני הכיוונים.כשיש אנשים שמגיבים ושואלים שאלות על בפוסטים שלכם, חשוב להגיב לתגובות שלהם, לענות על שאלותיהם, או אפילו פשוט לעשות 'לייק' לתגובה, ולהראות להם שהמשוב או השאלות שלהם בעלי ערך עבורכם ומוכרים לכם.
חשוב גם שלא תלכו לאיבוד במעגל השאלות והתשובות הזה, אז הקדישו זמן בכל יום או כל כמה ימים (מה שמתאים לכם) כדי להגיב להודעות ותגובות כפי שהייתם מגיבים לאימיילים. הדבר הנפלא ברשתות חברתיות הוא שאתם יכולים להתחבר ממכשיר נייד ולהגיב תוך כדי תנועה, רק זכרו... תנו לעצמכם קצת זמן מנוחה גַם!
פרסמתם משהו ממש נהדר, עכשיו צריך לראות אותו. בכל פוסט באינסטגרם, אתם יכולים לתייג עד 20 חשבונות אחרים. זה כמעט מבטיח לכם 20 לייקים לפוסט שלכם, אז זה קצת מנצח את אלגוריתם אינסטגרם. בשלב הבא, אתם יכולים להוסיף עד 30 האשטגים לפוסט/תגובה בכל פעם. עדיף להפריד אותם מגוף הכיתוב שלכם מכיוון שזה נראה קצת יותר מסודר, הדרך האהובה עלינו לעשות זאת היא לשים את ההאשטגים בתגובה הראשונה - הם עדיין עובדים בדיוק באותו אופן, אבל זה שומר על הכיתוב שלנו מסודר ואינפורמטיבי, עם בדיוק כמה מידע שאנחנו רוצים לשים שם.
אתם יודעים שאתם יכולים להוסיף 30 האשטגים לפוסט או לתגובה, אבל להפוך אותם לרלוונטיים זה המפתח כדי לגרום להם להיראות על ידי מי שאתם רוצים שיראה אותם. אם אתם טכנאי ריסים המחפש לקוחות חדשים ואתם משתמשים בהאשטגים כמו 'עיניים', 'בחורה' או 'עולם', ייתכן שתקבלו כמה לייקים אבל לא מהאנשים שאתם צריכים. הפכו אותם ספציפיים אליכם - השתמשו בהאשטגים כמו 'eyelashextensions', 'lashlove', 'eyelashextensionsLondon' וכו' - התאימו אותם למיקום שלכם ולעבודה שלכם, והלייקים יגיעו!
זה אפילו יותר חשוב עכשיו, כשאינסטגרם הציגה תכונה שבה אתם יכולים לעקוב אחר האשטגים - חשבו כמה רחוק הפוסט שלכם יכול להגיע אם אנשים עוקבים אחר ההאשטאג 'russianvolumelashes' שאתם שמים על התמונות שלכם! כמובן, הוספה ידנית של 30 האשטגים לכל פוסט גוזלת זמן, אז כדי להקל על זה ולחסוך לכם זמן, צרו רשימה בטלפון/מחשב שלכם של כל ההאשטגים שאתם רוצים להשתמש בהם בפוסטים שלכם.

לא רק שפונקציית הסטורי באינסטגרם מהנה, אלא שבכל פעם שתוסיפו משהו חדש לסטורי שלכם תגיעו לתחילת העלילה, מעל הפיד של כולם.**סטוריז באינסטגרם מאפשרים לך לקשר למוצרים שבהם אתה משתמש ובחנות המקוונת שלך, למערכת הזמנת הפגישות שלך ולסרטוני YouTube שלך. אתה יכול גם להפעיל סקרים ולקבל את דעתם של הלקוחות שלך במהירות ובקלות בצורה מהנה - שאלות כמו 'האם אתה רוצה שאציע ריסים רוסיים עם נפח"?' יכול לעזור לך להחליט עד כמה זה יכול להיות מועיל עבורך להירשם למקום חדש" קורס הארכת ריסים פשוט על ידי ראיית כמה מהלקוחות הקיימים שלך יאהבו את שירות הריסים הזה.
סטוריז באינסטגרם שלכם נהדרים כדי להראות ללקוחות, לקוחות ולעוקבים שלכם מי אתם בצורה יותר נינוחה - קל לנסות להיות כל כך מקצועיים בחשבונות המדיה החברתית שלכם עד שאתם שוכחים את העובדה שאנשים אוהבים לתמוך ולקנות מאנשים שהם אוהבים כי הם סומכים עליהם - סטורי באינסטגרם הופך אתכם מעסק פשוט לחברה נחמדה, מגניבה ונגישה. אָדָם עם עסק.
אינסטגרם תמיד מתפתח וגם את! חשוב לנסות דברים חדשים עד שתמצאי את הדברים שמתאימים לך ולעסק הריסים שלך, וגם אז - להתנסות עם התוכן והעיצוב שלך עד שתמצאי מה עובד הכי טוב.
**עדכון 2024 - אמנם זה היה נכון בעבר לגבי סטוריז באינסטגרם, אך חל שינוי באופן שבו אינסטגרם מציגה תוכן, כאשר החשבונות שאתם מקיימים איתם הכי הרבה אינטראקציה מוצגים בסרגל הסטוריז וגם לאורך כל הפיד שלכם. יש לכם אפשרות לשנות זאת בהגדרות שלכם, אבל מעטים באמת עושים זאת. לכן, ודאו שאתם משתמשים בתכונות אינטראקטיביות כמו סקרים ותיבות שאלות, וודאו שהסטוריז שלכם מרתקים מספיק כדי שהלקוחות שלכם יחזרו שוב ושוב כדי לראות מה יש לכם לומר!
הירשמו כדי לקבל עדכונים על מבצעים, פריטים חדשים ועוד...