4 דקות קריאה
אם אי פעם חוויתם את האכזבה של לקוח שלא חוזר אליכם אחרי הביקור הראשון שלו, אתם לא לבד. זהו אתגר נפוץ בתעשיית היופי ויכול לקרות גם לטובים ביותר. בואו נבחן מדוע זה יכול לקרות ומה אתם יכולים לעשות כדי לשנות את המצב ולגרום ללקוחות שלכם לחזור אליכם!
אחת הסיבות העיקריות לכך שלקוחות לא חוזרים היא בגלל שציפיותיהם לא נענו עקב תקשורת לקויה. אולי הם לא קיבלו את סגנון הריסים שחיפשו, או שאולי היו להם ציפיות לא מציאותיות. זו הסיבה שחשוב שיהיה... ייעוץ יסודי לפני שמתחילים טיפולי הארכת ריסים. כדי לתקן זאת, הקפידו להקשיב בתשומת לב להעדפות הלקוחות שלכם, להראות להם מגוון רחב של סגנונות מיפוי ריסים, לדון במה שיתאים להם ביותר, ולשאול שאלות כדי להבהיר כל אי ודאות. ניהול יעיל של הציפיות שלהם ויצירת תקשורת ברורה יבנו אמון ויבטיחו שביעות רצון טובה יותר של הלקוחות.

לקוחות משקיעים את זמנם וכספם כדי להשיג תוספות ריסים כי הם רוצים תוצאות לאורך זמן. העבודה שלך אומרת הכל, אז אם הלקוחות לא יהיו מרוצים מתוצאות הריסים שלהם, הם לא יחזרו! השקעה בתוספות ריסים איכותיות, דבק ריסים, וחומרים חיוניים אחרים היא אחת הדרכים הטובות ביותר להבטיח שמירה מדהימה על ריסי הלקוחות שלך. גורם נוסף שישפיע על שמירה על תוספות הריסים של הלקוחות שלך הוא שלך שגרת טיפול מקדיםשגרת טיפול מקדימה יסודית שתבטיח שהריסים הטבעיים של לקוחותיכם יהיו נקיים להפליא תספק את הבסיס המושלם לאמנות הריסים שלכם ותיצור ריסים עמידים. חשוב גם שתלמדו את לקוחותיכם על... טיפול נאות לאחר מכן כדי למקסם את אורך חיי הריסים שלהם. הראו להם את הדרך הנכונה לנקות את הריסים שלהם והמליצו להם על מוצרים ידידותיים לריסים, כמו שמפו לריסים, מרכך ריסים, או סרום ריסיםודאו תמיד שאתם מקדישים זמן לעיצוב הארכת ריסים, שמים לב לפרטים ושואפים לשלמות. זכרו, לקוחות מרוצים הם הפרסומת הטובה ביותר שלכם!

אף אחד לא אוהב לסבול אי נוחות או כאב מיותרים במהלך טיפול יופי. זה יכול לנבוע מטכניקה לקויה או מרגישויות ו... אלרגיות למוצרי הריסים שבהם אתם משתמשים. אם הלקוחות שלכם חווים אי נוחות במהלך תהליך מריחת הריסים, סביר להניח שהם לא יהיו להוטים לחזור. הדרך הטובה ביותר למנוע מהלקוחות שלכם לחוות תגובה אלרגית או לזהות רגישויות שעשויות להיות להם למוצרי הריסים בהם אתם משתמשים היא לנהל בדיקות טלאים עליהם לפחות 48 שעות לפני תור ריסים. זה ייתן מספיק זמן לרגישויות ואלרגיות של כל אחת מהלקוחות שלך להתבטא. לכן, אם יש לך לקוחות שמגיבים לדבקי ריסים עם פיגמנט שחור, תוכלי להשתמש בדבק ריסים שקוף כמו קריסטל בונד עליהם במקום זאת, או, אם הם הראו תגובה ל רטיות מתחת לעיניים אתה בדרך כלל משתמש, אתה יכול להשתמש סרט קצף כחלופה עבורם. דרכים נוספות בהן תוכלו לנסות למנוע גרימת כאב ואי נוחות עבור הלקוחות שלכם הן על ידי וידוא שאתם משתמשים בטכניקות הנכונות שלימדו אתכם במהלך קורסי ריסים, שימוש במוצרי ריסים איכותיים, וחשוב מכל, שמירה על מגע עדין לאורך כל התהליך.כמו כן, אל תשכחו לבדוק מעת לעת עם הלקוחות שלכם כדי לוודא שהם מרגישים בנוח.

לפעמים, לקוחות לא חוזרים פשוט כי לא נוח להם לקבוע פגישות אצלכם. לקוחות אוהבים עקביות, הן באיכות העבודה שלכם ו הזמינות שלך. לכן, אם אתן מבטלות תורים לעתים קרובות, משנות את לוח הזמנים שלכן, או שתהליך הזמנת התורים אינו פשוט, זה יכול להיות מתסכל עבור לקוחות שמסתמכים על שירותי ריסים. נסו להיות גמישים בלוח הזמנים שלכן, הציעו תורים בערב ובסופי שבוע במידת האפשר, ושקלו ליישם מערכת הזמנות מקוונת כדי להקל על הלקוחות להזמין אצלכן. כבדו את זמנן, והם יכבדו את זמנכם בתמורה.
בּוֹלֵט שֵׁירוּת לָקוֹחוֹת יכול לעשות או להרוס את חוויית הלקוחות שלכם. מהרגע שהם נכנסים בדלת לחדר היופי שלכם, ודאו שהם מרגישים מוערכים ומטופלים. טפלו בכל דאגה במהירות ובאדיבות. אינטראקציה חיובית יכולה להשאיר רושם מתמשך ו... תמשיכו לחזור אליהם!

אם לקוחות מרגישים שהם לא מקבלים תמורה למחיר שהם משלמים עבור שירותי הארכת הריסים שלך, סביר פחות שהם יחזרו. ודא שכאשר אתה... קביעת מחירי הטיפולים שלךהתמחור שלכם תחרותי ביחס למיקומכם, לביקוש לשירותי ריסים באזורכם, ומשקף את איכות העבודה שלכם. בדקו מה גובים טכנאי ריסים אחרים כדי לתת לכם נקודת התחלה טובה לתמחר את הריסים שלכם. למשוך לקוחות חדשים ו להצמיח את העסק שלךככל שתצברו ניסיון ותפתחו את כישוריכם, תוכלו להתאים את מחירי הטיפולים בהתאם. לקוחות יהיו מוכנים לשלם יותר עבור עבודה איכותית ושירות לקוחות יוצא דופן. דרך נוספת להבטיח שלקוחות הריסים שלכם ירגישו שהם מקבלים תמורה מלאה לכספם עם השירותים שלכם היא על ידי הצעת תוכניות נאמנות או מבצעים מיוחדים כדי לעודד ביקורים חוזרים.
תעשיית היופי מתפתחת ללא הרף, וכמקצוענים חשוב להישאר מעודכנים. טרנדים חדשים בריסים וטכניקות להארכת ריסים. לקוחות מעריכים כשאתם בקיא בסגנונות ריסים חדשים או במוצרים שיכולים לשפר את חוויית העיצוב שלהם. השתתפו בסדנאות, אירועי נטוורקינג וקורסי הארכת ריסים כדי להישאר מעודכנים ולהציע את השירות הטוב ביותר האפשרי ללקוחות שלכם.

טיפול לאחר מכן הוא קריטי לשמירה על תוספות ריסים יפות, ואם הלקוחות שלך לא מקבלים הוראות טיפול נאותות לאחר הטיפול או תמיכה נוספת, ייתכן שהן לא יראו את הערך בחזרה. ספקו הוראות טיפול לאחר הטיפול ועקבו אחר הלקוחות שלכם לאחר טיפול הריסים כדי לטפל בכל דאגה או שאלה שעשויה להיות להם.
אל תפחדו לבקש משוב! בין אם זה באמצעות דוא"ל מעקב או שאלון קצר לאחר הפגישה שלהם, איסוף משוב מראה שאכפת לכם מהחוויה שלהם ואתם מחויבים לשיפור. קחו משוב חיובי ושלילי כאחד באופן בונה כדי לחדד את הכישורים והשירותים שלכם.
לבסוף, בניית קשרים אישיים עם הלקוחות שלכם היא קריטית לטיפוח נאמנות.לקוחותיכם נוטים יותר לחזור אם הם מרגישים מוערכים ומוערכים מעבר לעסקים שלהם. קחו את הזמן להכיר אותם, זכרו פרטים עליהם וניהלו שיחה ידידותית במהלך טיפולי הריסים שלהם. קצת קשר אישי עם יחס חם וידידותי יכול לתרום רבות לבניית בסיס לקוחות נאמן.

על ידי התייחסות לבעיות נפוצות אלו וביצוע התאמות בגישתכם, תוכלו לשפר משמעותית את שימור הלקוחות שלכם ולגרום להם לחזור שוב ושוב. כל אינטראקציה עם לקוח היא הזדמנות לזרוח, אז תנו לה משמעות! עסק ריסים מצליח ובסיס לקוחות נאמן דורש זמן ומאמץ, אבל התמורה שווה את זה. המשיכו בעבודה הנפלאה, והרבה ריסים מהנים!
הירשמו כדי לקבל עדכונים על מבצעים, פריטים חדשים ועוד...