0

העגלה שלך ריקה

המשך קניות
חדש ב
  • Candyy Lashes

  • SpeedYY

  • ריסים אשכול מודבקים מראש

  • ריסים של חתלתולים

  • ריסים של קנזינגטון

  • דבקים & נוזלים
  • דבקים לחנות & נוזלים

  • הרחבות ריסים
  • קנה לפי הרחבות ריסים

  • אביזרים נלווים
  • קנה אביזרי ריסים

  • חבילות
  • חבילות קניות

  • מותגים
  • מותגי חנות

  • הדרכה מקוונת
  • קורסי הדרכה מקוונים

  • מועדון מחנכים
  • חסוך עד 74% הנחה
  • ריסים אשכול מודבקים מראש
  • ריסים מקבציים מודבקים מראש

  • 4 הודעות האימייל שאתה *צריך* להתחיל לשלוח ללקוחות הריסים שלך

    2 דקות קריאה

    Lash business, London lash, starting a lash business from home uk, email clients, lash extension business

    4 המיילים שאת *חייבת* להתחיל לשלוח ללקוחות הריסים שלך... ספוילר אתם לא צריכים תוכנת דוא"ל מפוארת כדי לעשות את זה!

    לִזכּוֹר! חשוב לוודא שאתם אוספים את כתובות הדוא"ל של הלקוחות בהתאם לתקנות ה-GDPR. אם אתם משתמשים במערכת הזמנות מקוונת, ודאו שוב שהלקוח הסכים שייצרו איתו קשר למטרות שיווק.

    טיפ חשוב! אם אימיילים הם לא הקטע שלכם - למה שלא תשלחו הודעת טקסט במקום?

    • כמה מכם כבר שולחים מיילים?
    • כמה מכם רוצים לשלוח מיילים אבל לא יודעים אֵיך?
    • אם אתם לא שולחים ללקוחות שלכם מיילים, אתם מפספסים. עובדה.
    • פספסת בניית קשר עם הלקוח שלך בין פגישות.

    אימיילים מציעים הזדמנות מושלמת להתעדכן לאחר הפגישה ולבקש משוב מהלקוח. הזדמנות לשמור על קשר ולשתף את החדשות בעסק שלכם, וגם להפיץ חדשות על הנחות ומבצעים מיוחדים.

    אם אתם רוצים להפוך לקוחות חד פעמיים ללקוחות לטווח ארוך, אתם חייבים להיכנס לתיבת הדואר הנכנס שלהם! האימיילים שלכם לא חייבים להיות מעוצבים באופן מקצועי ומושלמים! הודעה אישית פשוטה לא נעלמת מעיני הלקוחות וזו דרך נהדרת לגרום ללקוחות שלכם להרגיש מיוחדים ולגרום להם לחזור!

    business woman, women in business, Lash business, London lash, starting a lash business from home uk, email clients, lash extension business

    מיילים לימי הולדת/ימי נישואין וכו'.

    הראו ללקוחות שלכם שאכפת לכם מהם ושאתם שמים לב לפרטים הקטנים! אימיילים ליום הולדתם שפשוט מאחלים להם בהצלחה או אימייל שמודיע להם על אבני דרך במועדים שקיבלו. i.e "מזל טוב! זהו התור ה-100 שלך, הנה 10% הנחה לחגוג!" תמיד דרך מצוינת להבדיל אותך מטכנאיות ריסים אחרות ולגרום ללקוחות שלך לחזור.

    מיילים למעקב לאחר הפגישה, בהם מבקשים משוב, עם קישור לסקירה שלך.

    כמה מכם עוקבים אחרי פגישה? אם לא, איך אתם יודעים אם הלקוח שלכם היה מרוצה או לא? אולי הלקוח היה ביישן מדי כדי לומר לכם משוב פנים אל פנים - טוב או רע! שליחת אימייל מאפשרת לכם לאסוף את הנתונים האלה. משוב רע? אין בעיה, יש לכם הזדמנות לתקן אותו! משוב טוב? מדהים! בקשו מהלקוח שלכם להשאיר לכם ביקורת בגוגל! ככל שיהיו לכם יותר ביקורות עם כוכבים גבוהים, כך גוגל יזהה אתכם כעסק בעל מוניטין גבוה יותר. לדרג אתכם גבוה יותר בדף החיפוש, מה שיוביל בתורו ליותר לקוחות!

    אימיילים של הצעות

    הצעות בדוא"ל הן הזדמנות מצוינת למשוך לקוחות הזמנות בתקופות שקטות יותר. פנו ללקוחות עם הצעות מותאמות אישית או דילים מיוחדים כדי לנסות ולמשוך לקוחות! למה לא להפעיל הצעת הפניה בדוא"ל? לדוגמה, "הפנו חבר ותקבלו 20% הנחה על סט הריסים הבא שלכם!" הדרך המושלמת להשיג יותר לקוחות ולשמור על בסיס הלקוחות הנוכחי שלכם נאמן וחוזר!

    "אני מתגעגע/ת אליך"

    למה שלא תודיעו ללקוחות שלא שמעתם מהם זמן מה כמה אתם מתגעגעים אליהם? שלחו מייל ללקוחות שלא חזרו אליכם במשך 6 חודשים עד שנה. ⁠אתם אף פעם לא יודעים, אולי תשובו לספרים שלכם כמה פרצופים ישנים!