3 דקות קריאה
כולנו היינו שם - להקים מספרה משלכם זה מרגש ומאתגר בו זמנית! לאחר שהקמתם את המספרה שלכם, עליכם לחשוב על הדרך הטובה ביותר לשווק אותה כדי שתבלוטו מהמתחרים.
מנכ"ל ומייסד London Lash, חנה פוטג'טו, משתפת את 5 טיפים מובילים לשיווק מספרה למטה!
חשבו איזה טיפול הוא האהוב עליכם. חשבו מה מביא לכם את הרווח הגדול ביותר ובאיזה תרצו להתמקד. נסו לצמצם את עצמכם לכמה טיפולים/מראות ריסים ספציפיים, במקום להציע כל כך הרבה עד שזה יהפוך למכריע עבורכם ועבור הלקוחות שלכם. ייתכן שאתם טכנאי ריסים מתחילים או מתעניינים בגבות, אולי הוסמכתם בשניהם. מצאו את הנישה שלכם ומלאו אותה בטיפולים קלאסיים, שלעולם לא יוצאים מהאופנה, אך תמיד שימו לב למגמות עכשוויות ולמה צפוי בתעשייה, החל ממראה ועד כלים, עולם היופי מתפתח ללא הרף.
דמיינו את הלקוחות אשר הם פוטנציאלית מעוניינים בטיפול/ים האהובים עליכם. בני כמה הם? מה עבודתם? מה מצבם המשפחתי? היכן הם גרים? השתמשו במידע זה כשאתם מתחילים ליצור תוכן, שכן בעזרת גורמים אלה תוכלו לפנות אליהם ישירות! ודאו שאתם מבינים את קהל היעד שלכם, במיוחד את השימוש במדיה חברתית וכלים אחרים כדי להגיע ללקוחות פוטנציאליים.
חשבו כיצד הלקוחה הזו תחפש מכון יופי/קוסמטיקאית - חיפוש בגוגל, האשטגים באינסטגרם, דפי פייסבוק וכו' - עכשיו נוכחו שם! הרשמה בגוגל מגיעה עם יתרונות, לא רק שלקוחות מקומיים יכולים למצוא אתכם, אלא גם להשאיר לכם ביקורות שיגדילו את הסיכויים שלכם להתגלות על ידי אחרים המחפשים את הטיפולים שלכם. נוכחות ברשתות החברתיות חשובה, לכן הקדישו זמן בשבוע העמוס שלכם לעדכון המדיה החברתית, מענה ושאלות והזמנת לקוחות פוטנציאליים.
חשבו על הנוכחות שלכם בפלטפורמות האלה. האם יש לכם נוכחות עסקית בגוגל? האם יש לכם חשבון אינסטגרם? האם יש לכם דף פייסבוק? האם העסק שלכם דורש את כל מה שצריך? חשבו על איך המידע שלכם מוצג - האם הוא ברור ותמציתי? האם הוא נראה טוב ומציג את הכישורים שלכם כטכנאית ריסים או גבות וכבעלת עסק? אולי מדור שאלות נפוצות יהיה מועיל כדי לחסוך לכם זמן ממענה על שאלות שנשאלות באופן עקבי. הצגה מקצועית של עצמכם באינטרנט חשובה בדיוק כמו החיים האמיתיים.
התבוננו באתר/דף/חשבון שלכם דרך עיני הלקוח. האם המידע שאתם מספקים מושך אתכם? האם אתם מתעניינים בפוסטים שלכם? האם המיתוג שלכם מדבר על מי שאתם ומציג את התדמית הייחודית שלכם? אם זה עוזר, הציגו את האתר ו/או חשבונות המדיה החברתית שלכם כדי לתת לכם משוב כ"צדדים חיצוניים". קחו בחשבון כל משוב מהלקוחות שלכם, בקשו עצה כיצד להפוך את הדף שלכם לידידותי יותר למשתמש או אינפורמטיבי.
דוגמה: טיפול הדגל שלך הוא סט הריסים Natural Classic. בואו נדמיין שהלקוחה האידיאלית תהיה אישה בת 50, שגרה במרכז לונדון ובעלת עסק של אימון/מנטורינג. יש לה הכנסה טובה והיא גמישה עם הזמן שלה, כך שהיא יכולה להגיע לפגישות שלך בכל עת. היא לעולם לא תפספס את הפגישות שלה ותמיד נותנת לך טיפים.
זה שלך מוּשׁלָם לָקוּחַ.
איפה לדעתך היא תחפש טיפול להארכת ריסים? סביר להניח שהיא תחפש בגוגל והיא בהחלט תבדוק את הביקורות שלך.סביר יותר שהיא לא תשתמש באינסטגרם או בפייסבוק כדי לחפש מכוני ריסים, אבל היא עשויה לבדוק בדף הפייסבוק שלך ביקורות ותמונות של ערכות הריסים שפרסמת.
המטרה העיקרית שלך היא לוודא שיש לך:
✅ נוֹכְחוּת בפלטפורמות שבהן היא עשויה לחפש אותך (אתר אינטרנט, דף גוגל ופייסבוק)
✅ מֵידָע מה שעשוי להפוך אותה ללקוחה - תמונות מקצועיות של המספרה, תמונות לפני ואחרי הטיפול, תיאור מפורט ומובנה של הטיפול/תשלום/הזמנה וכמובן ביקורות חיוביות!
✅ כדאי גם לשקול מבצע של Natural Set ללקוחות חדשים - זה יעזור לכם לבנות את קהל הלקוחות האידיאלי שלכם הרבה יותר מהר!
לעוד טיפים ועצות עקבו אחרינו באינסטגרם @london_lash_pro
הירשמו כדי לקבל עדכונים על מבצעים, פריטים חדשים ועוד...