0

העגלה שלך ריקה

המשך קניות
חדש ב
  • Candyy Lashes

  • SpeedYY

  • ריסים אשכול מודבקים מראש

  • ריסים של חתלתולים

  • ריסים של קנזינגטון

  • דבקים & נוזלים
  • דבקים לחנות & נוזלים

  • הרחבות ריסים
  • קנה לפי הרחבות ריסים

  • אביזרים נלווים
  • קנה אביזרי ריסים

  • חבילות
  • חבילות קניות

  • מותגים
  • מותגי חנות

  • הדרכה מקוונת
  • קורסי הדרכה מקוונים

  • מועדון מחנכים
  • חסוך עד 74% הנחה
  • ריסים אשכול מודבקים מראש
  • ריסים מקבציים מודבקים מראש

  • מדיניות ביטולים 101 - אין יותר אי הופעות

    3 דקות קריאה

    how to have a successful lash business, lash tech, lash artists, lash business, how to start an eyelash extension business,

    אני בטוח שכל אחד מאיתנו היה במצב שבו לקוח פשוט לא הגיע, נכון? או שאולי הם אמרו לנו שהם לא יכלו להגיע כל כך קרוב למועד הפגישה שלהם שזה היה בלתי אפשרי. כדי שנוכל להזמין מישהו אחר במקום הזה. במקרה הטוב, זה ממש מעצבן; במקרה הרע אנחנו יושבים ותוהים איך נשלם את כל החשבונות שלנו ונשים אוכל על השולחן.

    how to have a successful lash business, lash tech, lash business, lash artist

    בין אם יש לכם עסק יופי כבר זמן מה או שאתם רק בתחילת דרככם, יישום מדיניות ביטול או אי-הגעה הוא בסיסי, ותסיר לפחות חלק מהלחץ שמגיע עם מצבים מסוג זה.

    מה צריכה להיות המדיניות שלך?

    תנאי הפוליסה שלך תלויים בסופו של דבר בך כבעל עסק, אך פיקדון הוא חוֹבָה – 30-50% ממחיר הטיפול זה אידיאלי. זה אולי נשמע הרבה, אבל בואו נחשוב למה זה רעיון טוב מנקודת מבט עסקית, וגם עבור הלקוח.

    how to have a successful lash business, lash appointments, lash tech, lash artist, eyelash business
    • נניח שסט מלא איתכם עולה 150 פאונד: 50-75 פאונד עבור הזמן שלכם עדיף בהרבה על 15 פאונד אם המקדמה שלכם היא 10% – 15 פאונד זה ארוחת צהריים, 75 פאונד זה לפחות חלק מחשבון המים שלכם.
    • מקדמה גדולה יותר מבטיחה שתקבלו תשלום עבור הזמן שאתם בעבודה, כי בואו נודה על האמת, אתם לא תשבו ולא תעשו כלום - תעדכנו את המדיה החברתית שלכם, תנקו, תעבדו על תוכן חדש, תחפשו קורס חדש וכו'.
    • אני לא יודע מה איתכם, אבל אם אני משלם 75 פאונד על משהו אני אופע. אם אני משלם רק 15 פאונד ואז נתקל בתוכנית אחרת, אולי פשוט אוותר על ה-15 פאונד האלה...
    • אם לשפוט לפי פלטפורמות תשלום כמו Klarna, אנחנו מעדיפים לשלם בתשלומים קטנים יותר. תשלום עבור סט ריסים בשני חצאים, או אפילו 30/70, עשוי דווקא לפתות לקוחות חדשים שאינם בטוחים לגבי העלות או שאינם יכולים לשלם את המחיר המלא מראש.

    מבחינת זמן הביטול, זה יהיה תלוי במידה רבה במהירות שתוכלו למלא שוב את המשבצת הזו - אם אבטל פגישה אתכם 24 שעות מראש, האם תוכלו למלא אותה? או שאתם צריכים 48 שעות? זהו מסגרת הזמן שתצטרכו להתמקד בה.

    how to have a successful lash business

    האם כדאי להחזיר פיקדון?

    באופן אידיאלי לא, אחרת מה הטעם? עדיף להעביר את התור מאשר להחזיר את הכסף – אם יש לי תור אצלכם מחר בשעה 10 בבוקר ואני מבטל היום בשעה 14:00 כי קרוב משפחה מבוגר שלי חולה ואני צריך ללכת ולהישאר איתו לזמן מה, אַתָה יש לך בהחלט את הזכות לשמור את המקדמה שלי, ואני לא אמצא את זה כל כך קשה שאני לא אקבל בחזרה את ה-75 פאונד האלה כי עכשיו התור שלי נדחק לשבוע הבא. לך ולי עדיין יש מערכת יחסים טובה, אני עדיין מקבל מלקות, אתה עדיין מקבל תשלום על הזמן שבזבזתי, ודודה מרי הזקנה עדיין מקבלת ריפוד לכריות - זה ניצחון לכולם. אם את קובעת מחדש את התור בהתראה קצרה, כדאי לחשוב על דמי ביטול.

    דמי ביטול בדרך כלל יהיו מעט קטנים יותר מהמקדמה, לדוגמה אם סט הריסים המלא שלך עולה 100 פאונד, המקדמה שלך היא 50 פאונד ודמי הביטול הם 30 פאונד.

    ישנן שתי אפשרויות כאשר ניתן לשקול לבקש מהלקוח לשלם את העמלה:

    • אם הם רוצים לשנות פגישה שעבורה שילמו את המקדמה בהתראה קצרה, כמחווה של רצון טוב (עקב נסיבות חירום), ייתכן שתשלמו את דמי הביטול, במקום שהמקדמה המלאה אינה ניתנת להחזר/העברה.
    • אם הם רוצים לבטל/לדחות את התור שלהם שעבורו אינך מקבל מקדמה (לדוגמה, מילוי תור, או לקוחות קבועים). כך אתה מכוסה לפחות באופן חלקי עבור הזמן שלך.

    נוהג נפוץ מאוד הוא לא להזמין לקוח עד שהתשלום מלא - אל תפחדו לבקש זאת! זה הזמן שלכם והפרנסה שלכם, וזה הוגן לבקש. שֶׁלְךָ לקוחות לכבד זאת.

    how to have a successful lash business

    כמובן, לפעמים קורים דברים שאנחנו לא יכולים לחזות או לתכנן - אם לקוח ותיק לא יכול להגיע לפגישה אחת עקב מחלה, פציעה, מצב חירום משפחתי וכו', אז כדאי לשקול להחזיר את המקדמה או לא לגבות דמי ביטול. רק זכרו, חשוב שתדבקו בכללים שקבעתם בעצמכם, אחרת אם פשוט תחזירו את המקדמות לכולם או לא תגבו דמי ביטול יותר מפעם אחת, עדיף שפשוט תוותרו על זה מלכתחילה ולא תטרחו בכלל!

    דברים שכדאי לקחת בחשבון

    • הפוליסה שלכם צריכה להיות ברורה מאוד. כתבו אותה בשפה נגישה מאוד שקל להבין ותרגמו אותה במידת הצורך – אנחנו לא מגישים בקשה למשכנתא, אנחנו רק מקבלים מלקות.
    • יש להודיע ​​ללקוחות על המדיניות שלכם. אם יש לכם אתר אינטרנט, ודאו שיש לכם מדור למדיניות הביטול והשינוי של תורים. אם אתם משתמשים רק ברשתות החברתיות, פרסמו פוסט כמו זה:

    כללו זאת בהודעת אישור ההזמנה/אימייל שלהם ובאימייל תזכורת התור. דאגו להדפיס אותו במספרה שלכם. מה שלא תעשו, ודאו שהוא גלוי ומובן.
    זוהי פרנסתך - אתה יכול ליישם כל מדיניות שעובדת עבורך ולשמור על עצמך, על הצוות שלך ועל משפחתך מוזן, לבושים ובטוחים.

      how to have a successful lash business

      האם ניתן לקבל מדיניות שונה לגבי ביטולים ואי הגעה?

      בהחלט כן. מומלץ לשלם פיקדון שאינו ניתן להחזר בשני המקרים, אך ייתכן שתשקלו לנקוט במדיניות מחמירה יותר עבור אי-הגעה. i.eהם נדרשים לשלם את מלוא מחיר הטיפול במקרה שהם לא מגיעים כלל - זה יעיל במיוחד עבור עבריינים חוזרים. ברור, קשה לאכוף את זה, אבל זה אמור לגרום להם לחשוב פעמיים!