2 דקות קריאה
"האם אני יכול לקבל את אותו הדבר כמו של חבר שלי?" כמה פעמים שמעתם את זה כטכנאיות ריסים? כולנו היינו שם, ראינו את החברות שלנו לובשות שמלה יפה או נעליים מהממות שהן גורמות להן להיראות כל כך מושכות ולכן גם אנחנו רוצות ללבוש אותן. עם זאת, זה פשוט לא אפשרי. יש כל כך הרבה דברים שיש לקחת בחשבון כשמדובר בריסים. מצורת העיניים ועד לדוגמת התלתלים, יצירת כל סט של תוספות ריסים דורשת מיומנות, ידע ותרגול, כך שמתבקשת ליצור מחדש את אותה התוצאה מאדם לאדם, עשויה (ברוב המקרים) להיות תוצאה שונה.

בכל פעם שלקוח מבקש את אותם ריסים כמו חבריו, הנה רשימה של סיבות מדוע זו אינה משימה קלה:
חשוב ליצור חוויית לקוח מותאמת אישית ומיוחדת עבור כל אדם, ולא תמיד קל לומר ללקוח 'לֹא.במקום זאת, הסבירו את הסיבות הללו כדי ליידע אותם שאתם עושים בדיוק מה שהכי טוב עבורם, כדי לגרום להם להרגיש ולהיראות הכי טוב שהם יכולים. אחרי הכל, אתם רוצים לשפר את... יופי טבעי ולגרום להם לחזור. התייעצות עם הלקוח שלכם חשובה, לכן שאלו שאלות, היו אינפורמטיביים ונסו להציע את מה שהכי טוב עבורם. זה ישכנע אותם לא לרצות את אותו מראה בדיוק כמו חברם. קראו את הבלוג שלנו על הכל ייעוץ לקוחות הַבָּא.

כמובן, אי אפשר תמיד לשכנע לקוח ללכת עם מה שאתה מציע. בעוד שלקוחות מסוג זה יכולים להיות קשים, כי אחרי הכל, אתה יודע שהמראה אולי לא יתאים לצורת העיניים שלהם, המשך לנסות. אם לקוח רוצה ריסים בצורת חתול, אבל אתה יודע שהעיניים שלו רחבות מדי, הציעי את "סקוורל", מראה ריסים דומה בסגנון "הרמה", שמשלים יותר לקוחות עם צורת עיניים רחבה יותר. נסה לתת ללקוח שירות התואם את רצונותיו הראשוניים.
היו אסרטיביים. כפי שצוין, אתם אנשי המקצוע ואל תפחדו להבהיר זאת. הציגו ללקוח שלכם דוגמאות לסגנונות עיניים לא מחמיאים שהם עשויים לרצות. זה לא רק יהיה אינפורמטיבי, אלא גם ישכנע את הלקוח שלכם שהוא אולי לא מרוצה מהתוצאה הסופית, ובסופו של דבר, אתם מעוניינים לספק שירות יוצא דופן.
קראו עוד על מיפוי תוספות ריסים לצורות עיניים שונות ב פוסט בבלוג הזה למידע נוסף.
הירשמו כדי לקבל עדכונים על מבצעים, פריטים חדשים ועוד...