4 דקות קריאה
האם אתה מציע הרמת ריסים כאחד מטיפולי הריסים שלך? אם כן, פוסט הבלוג הזה הוא בשבילך! נסקור אותך בכמה מהטיפים הטובים ביותר לטיפול לאחר הרמת ריסים שתוכל להעביר ללקוחות שלך, שיעזרו להאריך את אורך החיים ולשמור על הריסים המושלמים יפים. הרמת ריסים יכול להחזיק מעמד עד 8 שבועות, אך זה תלוי במידה רבה במידת הטיפול הטוב בריסים.
קל להתעלם מטיפול לאחר הרמת ריסים - אחרי הכל, זהו טיפול שאינו דורש יותר מדי תחזוקה מהלקוחה שלך. עם זאת, על ידי עידוד הלקוחות שלך לנקוט בכמה צעדים מכריעים, תוכלי לא רק להדגים את רמת המקצועיות והמסירות שלך להשגת התוצאות הטובות ביותר, אלא גם לקצור את פירות התוצאות הללו. הרמת ריסים עמידה לאורך זמן = לקוחות מרוצים ונאמנים!

אנו יודעים שלא תמיד ניתן להעביר את כל המידע הבא במהלך טיפולי הרמת ריסים - באופן דומה, יהיה זה נאיבי לצפות מהלקוחות שלכם לזכור הכל. מסיבה זו, אנו ממליצים ליצור 'כרטיס טיפול לאחר הרמת ריסים' קטן, שיכול לכלול גרסה מקוצרת של ה הטיפים הבאים!
כמו ברוב טיפולי הריסים, 24-48 השעות הראשונות לאחר ההליך הן החשובות ביותר. זהו הזמן שלוקח ל... השפעות ביוכימיות כדי להינעל כראוי במקומו. קל להזכיר ללקוחות שלך במהירות שעליהם להימנע מהרטבת הריסים שלהם בתקופה זו, אבל מתן קצת יותר פרטים יכול לעשות את ההבדל הגדול!
במקום פשוט לייעץ להם להימנע ממים, כדאי גם לציין שעליהם להימנע גם מאדים. משמעות הדבר היא:
משהו שעשוי להיראות לנו מובן מאליו, לא בהכרח יהיה כה ברור מאליו לאחרים - עדיף לנקוט משנה זהירות ולספק כמה שיותר מידע (מבלי להעמיס עליהם יתר על המידה, כמובן).
טיפ נוסף לטיפול לאחר הרמת ריסים שלעתים קרובות מתעלמים ממנו הוא הימנעות מחשיפה לחום. חום יכול לקלקל את תהליך הרמת הריסים, להפוך את כל העבודה הקשה שלכם ולגרום ללקוחה לא מרוצה. על ידי תזכורת ללקוחה שלכם להימנע ממיטות שיזוף בחלון של 48 שעות לאחר הטיפול, תוכלו להימנע מכל אכזבה מפחידה!
אחת הטיפים החשובים ביותר לתת ללקוחות שלכם לאחר ניתוח הרמת ריסים היא להימנע ממוצרים קוסמטיים ו/או כימיים חזקים. אנו יודעים שלקוחות ירצו להמשיך בשגרת טיפוח העור הרגילה שלהן, אך ייתכן שיהיה צורך בכמה התאמות!
מומלץ ליידע את הלקוחות שמוצרים המכילים חומצות אמינו מסוג AHA (חומצות אלפא-הידרוקסיות) וחומרי ניקוי פילינג יכולים להשפיע לרעה על הרמת הריסים. במקום זאת, סבון ניקוי עדין או שמפו לריסים מומלץ.
עם ה- פופולריות גוברת של רכיבים פעילים במוצרי טיפוח - בדרך כלל חומצות - זה הופך להיות חשוב יותר ויותר להזכיר. הן עדיין יכולות להשתמש במוצרים הקסומים האלה על שאר הפנים שלהן, אבל יש להימנע מאזור הריסים!
כמו מוצרי טיפוח לעור, גם לאיפור יכולה להיות השפעה שלילית על הרמת ריסים - במיוחד אם משתמשים בו בתוך 24-48 השעות הראשונות לאחר הטיפול. מסקרה עמידה במים היא ממש לא אסורה, כמו גם כל מוצר אחר על בסיס שמן מכיוון שהוא דורש יותר כוח להסרה.
אם הלקוחות שלך הגיעו אלייך לצורך הרמת ריסים, ייתכן שהם ניסו תחילה מוצרים טבעיים כדי לשפר את הריסים שלהם - כמו שמן קיק. אבל לאחר טיפול הרמת ריסים, יש להימנע מכך! שמן יכול לגרום לריסים להתיישר, מה שבאמת הופך את ההשפעות של סלסול הריסים.
כולנו יודעים כמה מספק זה יכול להיות לשפשף את העיניים. אבל במיוחד ב-24 השעות הראשונות לאחר הרמת ריסים, חשוב שהלקוחות שלך יבינו ששפשוף או משיכה מוגזמים של אזור הריסים יכולים להשפיע באופן משמעותי על המראה שלהם ולגרום להם להתיישר.
מוצרי טיפוח לאחר הרמת ריסים לעיתים קרובות מתעלמים מהם, אך הם יכולים לעשות את כל ההבדל בתוצאות של הלקוחות שלך! ישנם כמה מוצרים שתוכל להמליץ עליהם ללקוחות שלך, או אפילו למכור להם אותם כדי להגדיל את ההכנסה שלך! ראשית, אֶל לקידום צמיחת ריסים, תמיד ממליצים על סרום ריסים מבוסס פפטידים כמו ה- InLei® Adiutriux סרום ריסים וגבות. סרומים לריסים על בסיס הורמונים יכולים להיות מסוכנים ביותר ולגרום לתופעות לוואי שליליות.
מוצר נוסף שתוכלו להמליץ עליו כדי לעזור לשמור על ריסים מזינים ולמנוע שבירות הוא ה- מרכך ריסים אופנה של InLei®מוצר זה מכיל רכיבים המוסיפים שכבת מגן לריסים כדי להגן עליהם מפני גורמים סביבתיים, וכן מכיל תמצית פרחי מולין המסייעת לשמור על הריסים כמשיים וגמישים.
אם הלקוחה שלך עדיין רוצה להשתמש במסקרה לאחר הרמת הריסים שלה (לעולם לא עד 48 שעות לאחר הטיפול!), את יכולה להמליץ על מסקרה בטוחה להרמת ריסים, כמו למשל F.מסקרה רידהזה עדין במיוחד על הריסים, ומעניק את אפקט המסקרה הרצוי תוך שימוש ב-Keratix.™ טיפול אשר מחדש את השיער, כמו גם חומצות אמינו ופפטידים המזינים ומקדמים צמיחה.
ועכשיו כמה צעדים מהירים שהלקוחות שלך יכולות לנקוט כדי לשפר את אורך החיים של הרמת הריסים שלהן!
אנו מקווים שהטיפים המובילים שלנו לטיפול לאחר הרמת ריסים יעזרו לשמור על שביעות רצון הלקוחות שלכם ולמנוע אסונות אפשריים! אם יש לכם שאלות נוספות, פשוט שלחו לנו הודעה בצ'אט למטה.
הירשמו כדי לקבל עדכונים על מבצעים, פריטים חדשים ועוד...