3 דקות קריאה
המילה "מדיניות" יכולה לעורר מידה מסוימת של פחד אצל איש עסקים חדש (או מנוסה!) - זה יכול להרגיש כאילו אנחנו מקשים על הלקוחות שלנו, כאילו אנחנו אומרים "לא" במקום "כן", או אפילו כאילו אנחנו קצת יותר מדי תאגידיים. מה אם היינו אומרים לכם שיישום מדיניות יעזור לכם ליצור בסיס לקוחות מדהים, ו להרוויח יותר כסף!
לפני שנדבר על מדיניות שתוכלו ליישם כדי לעזור לעסק הריסים שלכם להתנהל בצורה חלקה, בואו נבחן בקצרה כיצד נוכל ליישם את המדיניות הזו מבלי להפריע יותר מדי לעניינים.
כל המדיניות צריכה להיות ברורה, ועליכם להיות גלויים מראש לגבי כל שינוי שעתיד להתבצע. אם אתם מתכוונים ליישם מדיניות פיקדון, תנו ללקוחות שלכם התראה הוגנת - אותו הדבר נכון גם אם אתם מעדכנים את המדיניות שלכם.
כדי למצוא את המידע הזה, הלקוחות שלכם צריכים להיות מסוגלים למצוא אותו בקלות - נכון, זה לא תמיד יוצר פוסט יפה במיוחד באינסטגרם, אבל אתם יכולים לשמור פוסט עם המדיניות שלכם בפנים לעיון מהיר. בפיד, נסו פוסט קרוסלה כדי לשמור על הפיד חמוד במבט ראשון, אבל עם "החלקה למידע חשוב" ברורה!

זה כל כך טוב ויפה שיש את המדיניות הזאת, אבל צריך לֶאֱכוֹף אותם - ייתכן שיהיה לקוח מזדמן שירצה לוותר על דמי הפיקדון שלו, או שירצה להתווכח איתך על מה נחשב איחור, או אפילו כמה ריסים תעשה מילוי. תעמוד על שלך!
כמובן, כשאני אומר "לעמוד על שלך" אני לא מתכוון להתווכח בחזרה, או אפילו להיות בוטה, אני מתכוון להסביר את הצורך במדיניות מלכתחילה - כולנו מרוויחים מכך שיסבירו לנו קצת דברים, במקום שרק יגידו לנו משהו. נסו את זה:
רק כדי ליידע אתכם, בעת הזמנת תור אנו גובים כעת מקדמה של 30%, המהוות את המחיר הסופי ולכן אינה עמלה נוספת. זה רק עוזר לנו לוודא שאין לנו ביטולים מאוחרים או לקוחות שלא מגיעים לפגישות שלהם. שימו לב שהמקדמות הן... לא ניתן להחזר אם תבטלו פחות מ-48 שעות לפני הפגישה.
זה בדרך כלל תלוי בחברת הביטוח שלך, אז בהחלט כדאי לבדוק איתם לפני שאת מתקינה משהו מוצק. מנקודת מבט של ספק תוספות ריסים (כי אנחנו מקבלים הרבה שאלות על בדיקת ריסים על טלאים!), אנחנו ממליצים לכל הפחות להציע ללקוח שלך בדיקת ריסים על טלאים, ולהסביר בפירוט את הסיכונים הכרוכים בכך. האם את אוכפת מדיניות שכל לקוחה חייבת לעבור בדיקת ריסים על טלאי, או שמא זו אופציונלית, זו לגמרי החלטה שלך כטכנאית/מנהלת מספרה. הדבר החשוב ביותר הוא שהלקוחה שלך מודעת לסיכונים ותסכים לטיפול.
גביית מקדמה היא משהו שטכנאיות ריסים רבות נמנעות ממנו, אבל זה יעשה הבדל גדול לעסק שלך! זה לא רק ימנע לפחות חלק מאותן ביטולים ואי-הגעה של הרגע האחרון, אלא שזה מכסה את הזמן שלך עבור התור שאבד, במקרה שלא תוכלי למלא את המשבצת.
בונוס אחד הוא שהלקוח יכול למעשה לפזר את תשלומי הריסים שלו, וזה תמיד מבורך אם את משלמת על פריט יוקרה באמצע החודש! דמי הפיקדון יכולים לנוע בין 10% ל-50% (או אפילו יותר, זה באמת תלוי בך!) מעלות הטיפול המלאה - אל תהססי לבצע זאת, רק ודאי להבהיר שעמלות אלו א. אינן ניתנות להחזר, ו-ב. מנוכים מהתשלום הסופי שלהם, לֹא בנוסף לכך.
כתבנו א פוסט מעמיק יותר על מדיניות ביטול, אז תבדקו את זה אם עדיין יש דברים שאתם לא בטוחים לגביהם.
מה נחשב למילוי ריסים, ומתי מדובר בסט מלא? מילוי ריסים לא אמור לקחת יותר משעה, ובאופן אידיאלי ייקח פחות זמן - כל מה שאת עושה הוא לכסות את הריסים שגדלו מספיק כדי לתמוך בהארכה מאז התור האחרון, אלו שגדלו הרבה, או אלו שאיבדו את הארכת הריסים שלהן. כדאי בהחלט לקבוע תורים למילוי ריסים 3 שבועות לאחר סט מלא, ואת בהחלט זכאית לסווג כל דבר לאחר נקודה זו כסט מלא, גם אם עדיין יש ריסים.
יש כל מיני מדיניות שאתה יכול ליישם כבעל עסק, וזה אף פעם לא מזיק ליישם אותן כדי להבטיח שכל הלקוחות שלך מקבלים שירות הוגן ומעולה, ושהעסק שלך יישאר בר קיימא!
הירשמו כדי לקבל עדכונים על מבצעים, פריטים חדשים ועוד...