2 דקות קריאה
כאילו להיות טכנאי ריסים עסוק לא גוזל מספיק זמן, את צריכה גם לחשוב על שיווק עסק הריסים שלך, ניהול הכספים שלך, גיוס לקוחות חדשים - הרשימה עוד ארוכה! אבל, אל דאגה! דאגנו לך לצד השיווקי. הנה פירוט מלא של 5 משימות שיווק חודשיות שאת צריכה לעשות...
אתם חייבים לדעת לאן אתם הולכים לפני שאתם מגיעים לשם! בתחילת כל חודש, חשבו מה אתם רוצים להשיג עבור העסק שלכם. נסו להיות ספציפיים ככל האפשר; לדוגמה, אם אתם רוצים להשיג לקוחות חדשים, ציינו כמה לקוחות חדשים תרצו להשיג. לאחר שיהיו לכם יעדים לחודש, נסו להתמקד ב-1-2 עיקריים. אם מאמצי השיווק שלכם מתמקדים ביעדים ספציפיים, זה יעזור לכם להישאר במסלול ולתכנן בדיוק כיצד אתם רוצים להשיג אותם.
ההשפעה של מדיה חברתית על עסק זה מטורף. פשוט אי אפשר להתעלם מזה. זה יש שישולבו בתוכנית השיווק החודשית שלך לעסק הריסים שלך. אם תהיו עקביים ותשקיעו קצת זמן בניית חשבונות חברתיים אתם תרוויחו יותר לקוחות. אנו ממליצים לפרסם פעם ביום בחשבון האינסטגרם העסקי שלכם ולהקדיש 60 דקות ביום לאינטראקציה עם חשבונות המדיה החברתית האחרים שלכם.
חיבור כל חשבונות המדיה החברתית שלכם יחד הוא גם חובה. זכרו, לא לכל הלקוחות שלכם יש אינסטגרם או טיקטוק; כל פלטפורמת מדיה חברתית מכוונת למגוון קבוצות דמוגרפיות, ואם אתם רוצים למשוך כמה שיותר לקוחות לעסק שלכם, התמקדו במגוון פלטפורמות. היא הדרך קדימה!
טיפ מוביל לריסים בלונדון: בעל/ת לוח שנה של תוכן עבור המדיה החברתית שלכם יקל עליכם מאוד לתכנן ולתזמן את התוכן שלכם!

אתם לא צריכים להיות מומחי שיווק דיגיטלי כדי לפרסם באינטרנט. למעשה, רוב טכנאי הריסים לא מפעילים פרסומות באינטרנט כי הם חושבים שזה יותר מסובך ממה שזה באמת! אז למה לא להשיג יתרון על פני המתחרים שלכם ולהפעיל אחת לעסק הריסים שלכם? פשוט קדמו את אחד הפוסטים שלכם בפייסבוק/אינסטגרם עם תקציב של 2 פאונד ליום. נניח שהמודעה שלכם יכולה להגיע לעד 5,000 אנשים חדשים. זה 5,000 לקוחות פוטנציאליים חדשים! גם אם אדם אחד מזמין פגישה אצלכם, המודעה שלכם כבר שולמה ועוד כמה. בנוסף, הם עשויים אפילו להפוך ל... לקוח נאמן לכל החיים!
נראה מובן מאליו, נכון? עם זאת, קידום הוא עניין של איזון. אתם לא רוצים להשתמש במדיה החברתית שלכם כדי לקדם, לקדם, לקדם, כי זה ייראה מכירתי מדי ועלול להרתיע לקוחות פוטנציאליים. אתם גם לא רוצים לעשות שום קידום. אם אתם תקועים, פשוט עקבו אחר כלל ה-80/20, 80% מהזמן אתם מפרסמים תוכן בעל ערך ומרתק עבור העוקבים שלכם ו-20% מהזמן אתם מקדמים את העסק שלכם. זה באמת כל כך פשוט!
בסוף כל חודש סקירה מטרות העסק שלך. מה הלך טוב? מה יכולת לעשות טוב יותר? האם יש מטרות נוספות שעליך להתמקד בהן? כשאתה יודע מה עובד, תוכל להמשיך לשלב זאת באסטרטגיית השיווק החודשית שלך לעסק הריסים שלך.

שליטה באומנות השיווק של שירותי הארכת ריסים יכולה לקדם משמעותית את העסק שלך ולהרחיב את בסיס הלקוחות שלך. יישום טיפים חיוניים אלה לא רק יעזור לך למשוך יותר לקוחות, אלא גם ישפר את החוויה שלהם ויגרום להם לחזור לעוד. כל צעד שתעשה בונה את הנוכחות והמוניטין של המותג שלך. לכן, השתמש בטיפים השיווקיים המובילים האלה, צור קשר עם הקהל שלך וצפה בעסק הריסים שלך משגשג!
הירשמו כדי לקבל עדכונים על מבצעים, פריטים חדשים ועוד...