2 דקות קריאה
כטכנאית ריסים שמטרתה הצלחה, שתי שאלות הניעו אותי: "למה שלקוח יבחר בי כשיש כל כך הרבה אפשרויות?"ו"אם הייתי לקוח, האם הייתי בוחר בעצמי?"
יָפֶה תוספות ריסים ושימור לקוחות טובים הם חשובים ביותר, כפי שאנחנו כבר יודעים, אבל תמיד יש משהו נוסף שאנחנו יכולים לעשות כדי להתבלט מאמני ריסים אחרים. יתר על כן, פיתוח מערכת יחסים טובה עם הלקוחות שלנו הוא חלק חיוני מהעסק שלנו, רחוב דו-סטרי שבו אנשים נמשכים לאחרים שמשאירים אותם בתחושה שהם מוערכים.

שירות לקוחות חזק. זה לא רק יגרום ללקוחות שלכם להרגיש טוב, אלא ששירות לקוחות חזק הוא הבסיס לכל עסק ריסים שיצמח וישפר את המוניטין שלכם עם הזמן.
סביבת חדר הריסים שלך הוא המקלט של הלקוחות שלכם, שם הם בורחים מהיום-יום לזמן קצר - נגיעות קטנות כמו מפזר ארומה ומוזיקה מרגיעה עשויות לעזור להפוך את הטיפול כולו לחוויה של 5 כוכבים, בכל פעם.
טיפ מקצועי: אם אתם משתמשים במפזר קיטור, ודאו שאתם ממקמים אותו במרחק של לפחות 2 מטרים מאזור הקשירה, מכיוון שהוא יפעל כמכשיר אדים וישנה את תנאי החדר.

נוֹחוּת. אף אחד לא רוצה לשכב על מיטה לא נוחה במשך כמה שעות, נכון? בשבילי, כיסוי ספוג היה מציל חיים. כסו אותו עם כיסוי מיטת ריסים של לונדון ולהוסיף א כרית ריסים מקצף זיכרון ווואלה! ייצוגי ונוח.
תגיד "תודה רבה!" הזכירו להם כמה אתם אסירי תודה שהם בחרו בכם. מכיוון שאנו מסתמכים אך ורק על אנשים פרטיים לתחזוקה ולצמיחה של העסק שלנו, לא היה לנו כלום בלעדיהם, אז תמיד כדאי ליידע אותם מה אתם חושבים על כך!
היו טבעיים ובטוחים בעצמכם. למרות שאנו נמצאים בתהליך מתמיד של למידה, הלקוחות שלנו סומכים עלינו כשמבטיהם נכונות, ולכן ייתכן שהם יצטרכו לקבל ביטחון שהכל יהיה בסדר. היכרות טובה עם מוצרי הריסים בהם את משתמשת, הסבר על הטיפול שלב אחר שלב, חיוך ותחושה נינוחה באופן כללי יגרמו ללקוח להרגיש בנוח יותר איתך!

תקשיב, אחר כך תזכור. הקשבה אקטיבית לאנשים עושה יותר מאשר רק רכישת אמון - היא רכישת נאמנות ואפילו אהבה למי שאתם ולמה שאתם עושים, לכן חשוב להקשיב להם. כשהם חוזרים, שאלו אותם איך הם מרגישים לגבי הסיטואציה הספציפית הזו, אם הם נהנו מהחופשה שלהם, או אם משהו השתנה. חלקם יאפשרו לכם להכיר אותם ברמה עמוקה יותר וזה יהיה נהדר עבור שניכם!
אם משהו משתבש, תטפלו בזה בצורה מתחשבת ומבינה שתועיל לשני הצדדים. כאשר לקוחות בטוחים שתדאגו להם, לא רק באותו רגע, אלא גם בעתיד, זה בונה את שירותם אמון בך, תוך כדי מתן סיבה לחזור שוב.
לשמור על סוג &וגישה חיוביתשתפו את הלקוחות שלכם באווירה חיובית, כך שכאשר הם יעזבו את המספרה/סטודיו שלכם הם ירגישו קצת יותר מאושרים. מעבר לכך, גישה חיובית יכולה לעזור. אַתָה היו בריאים יותר, עשירים יותר ופרודוקטיביים יותר. לקבלת טיפים נוספים לטיפוח עצמי, עיינו ב פוסט בבלוג הזה.

תן קצת תוספת. מי לא מעריך מתנה? זה לא חייב להיות הרבה, מסכת שפתיים חינם על הטיפול או שובר יום הולדת עם הנחה של 5 פאונד יגרמו להם להרגיש מיוחדים.
אַחֲרוֹן אַחֲרוֹן חָבִיב, עֲקֵבִיוּתעקביות בכל מה שאתם עושים תבסס מודעות, תבנה אמון עם הלקוחות שלכם ותגרום להם להרגיש מדהימים, בכל פעם!
הירשמו כדי לקבל עדכונים על מבצעים, פריטים חדשים ועוד...